• پنج شنبه 6 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 16 شوال 1445
  • 2024 Apr 25
پنج شنبه 10 مرداد 1398
کد مطلب : 69829
+
-

با مردم

  آیا حذف صفر پشتوانه مالی دارد؟
آیا حذف صفر پشتوانه مالی دارد که مسئولان دولت به جای حل مشکلات کشور به آن پرداخته‌اند؟
رضایی از کرج

@  درختان خیابان‌های قیطریه در حال خشکیدن
از مسئولان تقاضا می‌کنیم به داد درختان منطقه قیطریه به‌خصوص در خیابان‌های فرعی اندرزگو و سلیمانی برسند. تمام نهال‌هایی که در شب عید و اوایل بهار کاشته بودند هفته‌هاست که خشک شده‌اند و درختان بزرگ‌تر هم در حال خشک‌شدن هستند.‌تانکر آب هم شاید ماهی یک‌بار بیاید که آن هم به جای خالی کردن آب در باغچه‌های پیاده‌رو، فلکه مخزن آب را باز می‌کنند و آب را روی آسفالت یا جوی آب رها می‌کنند! وقتی هم اعتراض می‌کنیم سختی کار در گرما را علت این کار بیان می‌کنند و با بی‌تفاوتی به راهشان ادامه
 می‌دهند.
سام اعتمادی از قیطریه

  از ماست که بر ماست 
هر چقدر هم که تحریم‌ها ظالمانه باشد اگر مسئولان به وظایف خود درست عمل کنند مشکلات قابل حل است. 
معلوم است که وظیفه دشمن، دشمنی کردن است، اما مسئولان از خود مردم هستند و هر روز پرونده‌ای در گوشه‌ای رو می‌شود.
مروتی از زابل

  بنیاد شهید فکری برای فرزندان شاهد بی‌مادر کند
بنیادشهید فکری به حال فرزندان شهیدی کند که مادرشان نیز فوت شده و الان نه جایی برای زندگی دارند، نه کاری دارند و نه حقوق پدر را می‌گیرند.
معصومی از شاهرود

  کرایه پارکینگ تا دو برابر نرخ مصوب
بعضی پرسنل پارکینگ باهنر تجریش، نرخ مصوب نصب شده را رعایت نمی‌کنند و گاهی تا 2 برابر بیشتر پول درخواست می‌کنند و در جواب اعتراض عنوان می‌کنند که نرخ‌های نصب شده معتبر نیست و قدیمی است.
رضا از تهران

  گزارش تخلفات، نان بریدن نیست
گزارش تخلفات و فساد سازمان‌ها و نهادهای مختلف توسط شاغلان و مدیران در هرسطح و مقامی گناه و خیانت و بریدن نان و روزی همکاران نیست. اتفاقا برعکس اگر سکوت کنیم در حق خودمان و مردم کشور ظلم کرده‌ایم.
وجودی از تهران

@  سگ‌های ولگرد در سوهانک 
در منطقه سوهانک سگ‌های ولگرد بسیار پرسه می‌زنند که امنیت مردم را به خطر انداخته‌اند. این موضوع به‌خصوص در کوچه بشارت امان مردم را بریده است.
سوهانچی از تهران 

  رضایتی نیست که کاهش یا افزایش یابد
اصولا در امور مختلف به‌خصوص مسائلی نظیر خدمات پس از فروش رضایتی وجود ندارد که بگوییم کاهش یا افزایش یافت. نه خودرو، نه لوازم خانگی و نه هیچ‌چیز دیگری رضایت‌بخش نیست. چه بسا نمایندگی یک کالا به‌رغم خدمات کمتر، گران‌تر هم می‌گیرند.
غریب نواز از تهران 

  حذف صفر از پول ملی کاری بیهوده است
فضای اقتصادی به اندازه کافی آشفته هست، حذف صفر از پول ملی آن هم در این شرایط کاری بیهوده است.
وطن‌دوست

  شرایط دریافت وام نوسازی هر روز تغییر می‌کند
شرایط دریافت تسهیلات نوسازی بافت فرسوده هر روز تغییر می‌کند و تا مدارک و مستندات قبلی را آماده کنیم، شرایط جدیدی از جزئیات دریافت این وام اعلام می‌شود!
حاجی رحیمی از منطقه‌12

  گوشت 105 هزار تومانی 125هزار تومان شد
به محض اینکه گفتند قیمت گوشت 30درصد حباب دارد، گوشت گوسفندی با استخوان از کیلویی 105هزار تومان ظرف 2روز به 125هزار تومان رسید درحالی‌که ما با خوش خیالی با اعلام خبر حباب قیمت گوشت منتظر کاهش قیمت آن بودیم.
دلسوخته وطن

  دولت به خرید مسکن جوانان توجه فوری کند
دولت برای جوانانی که سال‌ها پس‌انداز کرده بودند تا خانه بخرند ولی مدتی است که با چند برابر شدن قیمت‌ها همه تلاش‌شان به هدررفته چه جوابی دارد.
محمد افتخاری از تهران

@  قوانین در مورد موتورسواران به درستی اجرا شود
قوانینی که مربوط به موتورسواران و رعایت قواعد راهنمایی و رانندگی است نه از سوی راکبین موتور و نه از سوی مأموران به درستی اجرا نمی‌شود.
حدادی از تهران

این خبر را به اشتراک بگذارید