• شنبه 1 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 11 شوال 1445
  • 2024 Apr 20
چهار شنبه 9 مرداد 1398
کد مطلب : 69619
+
-

ساخت پیاده‌راه طبیعت در لنگرود

شهردار: ساخت این مسیر با عرض 30 متر مهم‌ترین پروژه عمرانی این شهرستان به شمار می‌آید

شهردار لنگرود از ساخت پیاده‌راهی با عنوان «پیاده‌راه طبیعت» از میدان مصلا تا میدان طبیعت این شهرستان خبر داد.به گزارش ایرنا، «مهدی رجایی» گفت: این پیاده‌راه یکی از طرح‌های بزرگ عمرانی این شهرستان است که عرض آن در بعضی قسمت‌ها به 30 متر هم می‌رسد.

وی افزود: اجرای این طرح از یک سال قبل شروع شده و مجریان طرح تاکنون مشغول پر کردن محوطه آن برای زیرسازی بوده‌اند.شهردار ادامه داد: با اتمام کار زیرسازی، اکنون پیمانکار از جلوی بیمارستان تازه‌تاسیس لنگرود کار را شروع کرده است.به گفته وی، این طرح از کنار بیمارستان تا میدان طبیعت درچند فاز اجرا می‌شود که چشم‌اندازی زیبا برای شهروندان لنگرودی و مسافران ایجاد می‌کند.


تکمیل پوشش آسفالت شهر

 رجایی همچنین گفت: به زودی با آسفالت همه خیابان‌های شهر، لنگرود تنها شهر بدون مشکل آسفالت گیلان خواهد شد. شهردار لنگرود اظهار کرد: نهضت آسفالت در این شهر تحقق یافته است. در سال جاری 15 هکتار آسفالت در برنامه شهرداری قرار گرفته است که تاکنون 10 هکتار آن انجام شده و بقیه در ماه‌های آینده به اتمام می‌رسند.

وی ادامه داد: این طرح 10 میلیارد تومان هزینه دربر دارد که تاکنون 3 میلیارد تومان آن از محل هزینه‌های دولتی پرداخت شده است و بقیه نیز به پیمانکار پرداخت خواهد شد.رجایی بیان کرد: با اتمام طرح آسفالت در خیابان‌ها و کوچه‌های شهر می‌توانیم ادعا کنیم که لنگرود تنها شهری در گیلان است که مشکل آسفالت ندارد و همه خیابان‌ها و کوچه‌های آن آسفالت شده‌اند.


رسیدگی به وضعیت پیاده‌روها

شهردار لنگرود گفت: تاکنون 80 درصد پیاده‌روهای این شهر اصلاح شده‌اند و فقط ضلع شمالی خیابان مرکزی مانده است که به زودی اصلاح آن نیز شروع می‌شود.رجایی گفت: 3 طرح میان‌مدت باغ ملی لنگرود، محوطه پل خشتی و لوله‌گذاری خیابان امام خمینی(ره) نیز از طرح‌های سال جاری لنگرود بودند که با هزینه بیش از 6 میلیارد تومان در این شهر افتتاح شدند و به بهره‌برداری رسیدند.

این خبر را به اشتراک بگذارید