• پنج شنبه 30 فروردین 1403
  • الْخَمِيس 9 شوال 1445
  • 2024 Apr 18
سه شنبه 8 مرداد 1398
کد مطلب : 69480
+
-

مولن‌روژ منهای تنابنده

آیا محسن تنابنده می‌تواند تا پایان زمان اجرای نمایش «مولن‌روژ» همراه گروه باشد؟

فهیمه پناه‌آذر/روزنامه‌نگار

نمایش «مولن‌روژ» به کارگردانی حسین پارسایی که اجرای خود را در سالن 450نفری پردیس سینمایی باغ کتاب دارد، این روزها به‌خاطر مشغله‌های محسن تنابنده، برخی شب‌ها با وجود پیش‌فروش بلیت‌های نمایشی روی صحنه نمی‌رود.
 تابستان امسال برای محسن تنابنده، فصل شلوغی به‌حساب می‌آید. حضورش در 2فیلم سینمایی، آغاز اکران دومین فیلمی که کارگردانی کرده‌ و بازگشت به صحنه نمایش بعد از سال‌ها، مشغله‌های حرفه‌ای فراوانی برای او رقم زده است. نمایش «مولن‌روژ» هر شب ساعت 21روی صحنه می‌رود که در آن علاوه بر تنابنده، احمد مهران‌فر بازی‌ می‌کنند.
فیلم سینمایی «قسم» بعد از «گینس» دومین فیلم محسن تنابنده است که اکرانش آغاز شده و با وجود غیبت برخی بازیگرانش مانند مهناز افشار، تنابنده به‌عنوان کارگردان برای مراسم افتتاحیه اکران فیلمش سفرهای خود را آغاز کرده؛ سفرهایی که باعث شده عدم‌حضورش بر اجرای نمایش «مولن‌روژ» سایه بیندازد و گروه این نمایش را با مشکلاتی رو‌به‌رو کند. 
این مشکلات تا جایی پیش رفته که نمایش در برخی از شب‌ها اجرا ندارد و بلیت خریداری شده از سوی تماشاگران به آنها برگردانده شده است. شب گذشته نمایش روی صحنه نرفت و به برخی از تماشاگران پیامکی آمد که در شب‌های دیگر «مولن‌روژ» را ببینند و برخی‌ها نیز پول بلیت‌شان برگردانده شد.
علاوه بر آغاز اکران «قسم»، تنابنده در 2فیلم سینمایی نیز بازی می‌کند. «عنکبوت» جدیدترین فیلم ابراهیم ایرج‌زاد است که تنابنده در آن بازی می‌کند و همزمان در فیلم جدید سامان مقدم هم حضور دارد. باید دید که تنابنده با حجم کاری که دارد، آیا می‌تواند تا پایان اجرای «مولن‌روژ» گروه را همراهی کند.

این خبر را به اشتراک بگذارید
در همینه زمینه :