• سه شنبه 4 اردیبهشت 1403
  • الثُّلاثَاء 14 شوال 1445
  • 2024 Apr 23
دو شنبه 7 مرداد 1398
کد مطلب : 69104
+
-

با مردم

با مردم










خیابان فلاحتی علی‌آباد به حضور پلیس نیازمند است

در خیابان فلاحتی محله علی‌آباد، تردد مردم به‌علت وجود اراذل و اوباش به‌خصوص جلوی مجتمع کوثر غیرممکن شده است. تقاضای حضور پررنگ‌تر پلیس را داریم.
نصیری از علی‌آباد

بعد از 10سال هنوز آواره‌ایم
یک دهه پس از آبگیری سد گتوند اهالی 11 روستای پشت سد هنوز تکلیفمان مشخص نیست  و آواره و بیکار و حاشیه‌نشین شده‌ایم. زمانی که به اجبار ما را از روستا کوچاندند این حرف‌ها نبود و قول داده بودند که به ما مسکن و جای زندگی بدهند.
نواصری از گتوند

پرایدی که بنزین نمی‌خورد
بعد از چند‌ماه انتظار 5‌ماه پیش پرایدی خریدم که ضمن مشکلات دیگری که دارد، بنزین وارد آن نمی‌شود. هر چه از نمایندگی‌ها پیگیری کرده‌ام فایده‌ای ندارد و پراید روی دستم مانده و سرمایه‌ام از کف رفته است.
محمدپور از تهران

 5‌ماه است بیمه دی هزینه‌های درمان جانبازان را نداده است
از جانبازان جنگ تحمیلی هستم که مدت 5‌ماه است مدارک هزینه‌های درمان را به بیمه دی داده‌ام ولی هر موقع تماس می‌گیرم عنوان می‌کنند اعتبار نیامده است.
جانباز امیر از مشهد

موادغذایی در آفتاب
مواد غذایی مثل نوشابه و روغن مایع و... که خارج از فروشگاه‌های بزرگ و جلوی آنها به فروش می‌رسانند گاهی روزها زیر آفتاب تابستان و گرمای هوا قرار می‌گیرند. آیا مسئولان نباید با این موضوع برخورد کنند؟
مسعودی از شرق تهران

شماره تلفن 1490 کارآمد نیست
شماره 1490 وزارت بهداشت که برای راهنمایی درباره مسمومیت‌های دارویی و پاسخ‌دهی فوری به سؤالات شهروندان است، پاسخگو نیست. ضمن اینکه ساعت کار محدودی دارد.
مژدهی از چناران

هیچ دردی از مستأجران دوا نکردند
در منطقه دولت‌آباد در محله 65متری سال گذشته با 5میلیون پول پیش و ماهی یک میلیون اجاره مستأجر بودم. امسال پول پیش به 15میلیون و اجاره به یک میلیون و 700هزار تومان رسیده است که واقعا با حقوق 2 میلیونی و 4سر عائله از پرداخت آن عاجزم. چرا مسئولان دردی از مستأجران دوا نمی‌کنند و زندگی این قشر که بخش عظیمی از جامعه هستند، مختل شده است.
احمدی از تهران

اینترنت 3‌ماهه 3روز هم وصل نیست
بسته اینترنت سه‌ماهه خریده‌ام که به جرأت می‌توانم بگویم تا‌کنون 3 روز هم وصل نبوده است. مخابرات هم بابت قطعی اینترنت جوابگو نیست و حتی 2020 بیشتر مواقع بعد از تماس می‌گوید قادر به پاسخگویی نیست. ‌آیا این کلاهبرداری نیست؟
نصرتی از کرج

با سایت‌های عامل تورم برخورد جدی شود
برخی سایت‌ها به‌خاطر سودهای نجومی دلالان باعث بالا رفتن قیمت‌ها به‌خصوص در بخش مسکن و خودرو شده‌اند. چرا مسئولان با این سایت‌ها  برخورد جدی نمی‌کنند؟
زمانی از قروه

جایگاه فروغ، شاملو و شجریان در قلب ماست
هرچقدر برخی افراد سعی کنند نام و یاد فروغ، شاملو، شجریان و سایر بزرگان جادوان ایران زمین را کمرنگ کنند موفق نخواهند شد، چرا که نام و یاد این بزرگان در قلب ماست.
پرویزی از شاهرود

خطوط تندرو به هیچ وجه تندرو نیستند
خطوط تندرو اتوبوسرانی به‌خصوص در خط پارک وی به ترمینال جنوب به هیچ‌وجه تندرو نیستند و حداکثر سرعت آنها حتی در زمانی که ترافیک نیست به 40کیلومتر هم نمی‌رسد. غلغله جمعیت و نبود تهویه را به این کندرویی اضافه کنید.
مرحمتی از گیشا

سرویس بهداشتی عمومی در اصفهان نیست
در کلانشهر اصفهان به‌عنوان پایتخت تمدن و فرهنگ اسلامی هیچ توجهی به ساخت سرویس‌های بهداشتی عمومی نشده؛ درحالی‌که جز مسافران، شهروندان اصفهانی هم به سرویس‌های بهداشتی شهری نیاز دارند.
مقدم‌فرد از اصفهان

این خبر را به اشتراک بگذارید