• شنبه 1 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 11 شوال 1445
  • 2024 Apr 20
دو شنبه 7 مرداد 1398
کد مطلب : 69070
+
-

ایجاد نخستین زمین مینی‌گلف در شاهرود

شهردار شاهرود گفت: برای نخستین بار در استان سمنان زمین‌های مینی‌گلف حرفه‌ای و آماتوری در پارک بانوان شاهرود ایجاد می‌شود.
به گزارش ایرنا، «محسن احمدی» در حاشیه بازدید از دوره آموزشی گلف سبک بهکاپ که به همت هیأت گلف شهرستان شاهرود با حضور خانواده‌های علاقه‌مند در زمین چمن شهرداری برگزار شد افزود: حدود ۱۰ تا ۱۲ کورس مینی‌گلف برای پارک بانوان شاهرود طراحی شده است.

وی یکی از وظیفه‌های شهرداری را توجه به امور فرهنگی و ورزشی دانست و اظهار کرد: برگزاری ورزش‌های همگانی در بوستان‌ها و فضاهایی که برای فعالیت‌های متنوع ورزشی در محیط شهری ایجاد شده، حمایت از تیم‌های حرفه‌ای حاضر در لیگ‌های مختلف ورزشی، در اختیار گذاشتن فضاهای ورزشی برای برگزاری مسابقات و تمرین تیم‌ها از جمله این اقدامات است.

شهردار شاهرود با اشاره به ایجاد زمینه برای دسترسی آسان و بدون هزینه علاقه‌مندان به‌ویژه جوانان و نوجوانان به ورزش با ایجاد فضاهای ورزشی در بوستان‌ها گفت: این کار ابتدا در بوستان‌های شهدای محراب و شهرک ولیعصر انجام شد و ‌اکنون در 4 بوستان دیگر در حال اجراست. احمدی اضافه کرد: علاوه بر این، در 5 بوستان در حال ساخت شهرداری نیز از ابتدا فضاهای ورزشی پیش‌بینی شده است. وی بیان کرد: در این مورد شهرداری مصمم بود به ورزش‌هایی که با وجود علاقه‌مندان بسیار، کمتر مورد توجه قرار گرفته بودند کمک کند و به همین دلیل پس از مراجعه هیأت گلف شهرستان شاهرود، از آنجا که ورزشکاران این رشته فضای مناسبی برای تمرین نداشتند، زمین چمن مصنوعی شهرداری در اختیار آنان قرار گرفت.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید