• پنج شنبه 6 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 16 شوال 1445
  • 2024 Apr 25
دو شنبه 7 مرداد 1398
کد مطلب : 69069
+
-

افزایش ۶۴ درصدی برنامه‌های اوقات فراغت در سمنان

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان گفت: برنامه‌های اوقات فراغت تابستان امسال در این استان با ۶۴ درصد افزایش به ۱۲ هزار و ۵۷۴ برنامه رسید. 

به گزارش ایرنا، «مصطفی مرادی» در نشست ستاد ساماندهی امور جوانان و شورای ورزش همگانی استان سمنان افزود: 1154 مرکز و ۱۱۳ پایگاه در 8 شهرستان استان سمنان، برنامه آموزشی را با هدف پرکردن اوقات فراغت جوانان و نوجوان در فصل تابستان ارائه می‌دهند. 

وی بیان کرد: 4277 برنامه در ۲۵۴ مرکز در شهرستان سمنان، 4563 برنامه در ۳۹۵ مرکز در شاهرود، 1403 برنامه در ۱۰۴ مرکز در دامغان و ۸۸۵ برنامه در ۱۷۴ مرکز در گرمسار برای اوقات فراغت جوانان و نوجوانان در نظر گرفته شد. به گفته مرادی، ۵۰۱ برنامه در آرادان، ۵۵۱ برنامه در مهدیشهر، ۳۱۱ برنامه در سرخه و ۸۳ برنامه اوقات فراغت در شهرستان میامی ارائه می‌شود.

 معاون ورزش و جوانان استان سمنان ادامه‌ داد: امید و نشاط اجتماعی، کمک به تقویت هویت در جوانان، ازدواج جوانان، اشتغال و مهارت‌آموزی جوانان، سلامت جسمی و روحی جوانان و اوقات فراغت و فضای مجازی از اولویت‌های برنامه‌ها در اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان است. 

وی بیان کرد: توسعه اخلاق اجتماعی و مهارت‌های رفتاری در بستر اوقات فراغت از اهداف برنامه‌های این اداره کل است. معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان افزود: ساماندهی و جلوگیری از موازی‌کاری دستگاه‌ها و تجلیل از برترین مراکز هر شهرستان در قالب جشنواره تجلیل از برترین‌های اوقات فراغت از جمله اهداف برنامه‌های این اداره کل است.

این خبر را به اشتراک بگذارید