• شنبه 1 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 11 شوال 1445
  • 2024 Apr 20
دو شنبه 7 مرداد 1398
کد مطلب : 69068
+
-

موافقت استاندار خوزستان با میزبانی رقابت‌های جهانی کبدی

«غلامرضا شریعتی» استاندار خوزستان با برگزاری مسابقات جام جهانی کبدی ۲۰۱۹ به میزبانی شهرستان اهواز موافقت کرد. رئیس هیات کبدی خوزستان در این باره به ایرنا گفت: جلسه‌ای بین استاندار خوزستان و رئیس فدراسیون کبدی به همراه مدیر کل ورزش و جوانان استان برگزار شد. در پایان در مورد برگزاری مسابقات جام جهانی کبدی در اهواز توافقات لازم به عمل آمد.

«کمال سعدی آل‌کثیر» اظهار کرد: در این جلسه که با هماهنگی استاندار و اداره کل ورزش استان برگزار شد، طرفین به بیان دیدگاه‌های خود در خصوص برگزاری مناسب مسابقات جهانی ۲۰۱۹ پرداختند. وی ادامه داد: توافقات لازم در این خصوص صورت گرفته و تلاش می‌کنیم تا موعد برگزاری این مسابقات در آبان‌ماه شرایط لازم را برای برگزاری رقابت‌ها فراهم کنیم.

رئیس هیات کبدی خوزستان افزود: پیش از برگزاری جلسه، رئیس فدراسیون کبدی از امکانات و تجهیزات ورزشی خوزستان بازدید و از آن ابراز رضایت کرد. آل‌کثیر با اشاره به این‌که با توجه به عملکرد کبدی استان در سال جاری خوزستان بین نامزدهای میزبانی مسابقات جام جهانی کبدی قرار گرفت، گفت: استان‌های خوزستان، آذربایجان غربی و فارس 3 نامزد نهایی این میزبانی بودند.

این خبر را به اشتراک بگذارید