• جمعه 31 فروردین 1403
  • الْجُمْعَة 10 شوال 1445
  • 2024 Apr 19
دو شنبه 7 مرداد 1398
کد مطلب : 69026
+
-

کارفرمایان البرزی وام قرض‌الحسنه می‌گیرند

خبر
کارفرمایان البرزی وام قرض‌الحسنه می‌گیرند

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) البرز گفت: هر کارفرمای صاحب کارگاه فعال تولیدی و یا بنگاه توزیعی که 5‌مددجوی تحت حمایت کمیته امداد را به‌ کار بگیرد، می‌تواند تا سقف 5/2‌میلیارد ریال تسهیلات قرض‌الحسنه دریافت کند.
به گزارش فارس «محمد محمدی‌فرد» با تأکید بر این‌که اصلی‌ترین هدف این نهاد توانمندسازی مددجویان از طریق اشتغال‌زایی و خودکفایی است، گفت: در طرح راهبران شغلی کارفرمایان و صاحبان مشاغل دارای مجوز در صورت به‌کارگیری مددجویان تحت حمایت این نهاد با قید بیمه و ارائه تضمین سه‌ساله استخدام، می‌توانند از تسهیلات با کارمزد 4 درصد و بازپرداخت پنج‌ساله بهره‌مند شوند.

وی با بیان این‌که در این طرح کارفرمایان دارای شرایط ذکرشده می‌توانند از یک تا 5 مددجو را استخدام کنند و به‌ازای هر نفر 500 میلیون ریال تسهیلات دریافت کنند، اظهار کرد: موفقیت و پایداری مشاغل در طرح راهبران شغلی در مقایسه با اعطای تسهیلات انفرادی به مددجویان از ضریب اطمینان بیشتری برخوردار 
است. محمدی‌فرد با تأکید بر این‌که این نهاد امسال به مددجویان مجری طرح اشتغال تا سقف 500 میلیون ریال تسهیلات پرداخت می‌کند، یادآور شد: همه‌ ساله تعدادی از مددجویان تحت حمایت این نهاد از طریق اشتغال و خودکفایی از جمع خانوارهای کمیته امداد خارج می‌شوند.
گفتنی است تسهیلات اشتغال این نهاد به‌ طور معمول در زمینه‌های خدماتی، دامپروری، کشاورزی و صنایع‌دستی به مددجویان و زنان سرپرست خانوار تحت حمایت کمیته امداد و همچنین نیازمندان مراجعه‌کننده به دفاتر امداد پرداخت
 می‌شود.

این خبر را به اشتراک بگذارید