• پنج شنبه 6 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 16 شوال 1445
  • 2024 Apr 25
دو شنبه 7 مرداد 1398
کد مطلب : 68995
+
-

اعزام 2 گروه جهادی به مناطق سیل‌زده لرستان

اعزام 2 گروه جهادی به مناطق سیل‌زده لرستان

فرمانده ناحیه امام سجاد (ع) از اعزام 2 گروه جهادی از شهرستان قزوین به مناطق سیل‌زده لرستان خبر داد. 

به گزارش روابط عمومی سپاه ناحیه امام سجاد (ع)، زین‌العابدین اصل‌بیگی فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد (ع) قزوین با بیان این‌که 2 گروه از بسیجیان حوزه‌های مقاومت امام خامنه‌ای و سیدالشهدا (ع) این ناحیه برای خدمت‌رسانی به مردم سیل‌زده لرستان راهی مناطق سیل‌زده شده‌اند، گفت: امروز یکی از مطالبات مقام معظم رهبری که در حقیقت مطالبه انقلاب اسلامی است، خدمت‌رسانی به محرومان جامعه است. 

وی با بیان این‌که هریک از این گروه‌ها شامل ۲۰ جهادگر بسیجی است، افزود: این بسیجیان به مدت 10 روز در منطقه پیش‌بینی‌شده در استان لرستان برای ساخت و مرمت‌ منازل آسیب‌دیده خدمت‌رسانی خواهند کرد. 

فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد (ع) قزوین بیان کرد: طرح همبستگی ملی در محلات و مساجد مختلف شهرستان آغاز شده است. مردم با کمک‌های نقدی در حال امداد‌رسانی به سیل‌زدگان هستند و در کنار گروه‌های جهادی بسیج سازندگی سپاه ناحیه امام سجاد (ع) به یاری هموطنان خسارت‌دیده خواهند رفت.  اصل‌بیگی ادامه داد: در روزهای آینده گروه‌هایی جهادی از شهرستان قزوین به مناطق سیل‌زده اعزام خواهیم کرد و کمک‌های نقدی و لوازم ضروری مورد نیاز نیز ارسال خواهد شد. 

 

این خبر را به اشتراک بگذارید