• شنبه 1 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 11 شوال 1445
  • 2024 Apr 20
دو شنبه 7 مرداد 1398
کد مطلب : 68985
+
-

کم‌کاری بانک‌های گیلان و کندی توسعه پرورش ماهی در قفس

نماینده بندرانزلی در مجلس گفت: ایجاد و توسعه پروژه‌های پرورش ماهی در قفس به علت نبود پشتیبانی و کم‌کاری برخی از دستگاه‌ها از جمله بانک‌های عامل تاکنون در گیلان پیشرفت مطلوبی نداشته است.

به گزارش تسنیم «حسن خسته‌بند» با تاکید بر این‌که پرورش ماهی در قفس در گیلان هنوز جا نیفتاده است تصریح کرد: فعالیت در این بخش با توجه به حجم کاری که در آن انجام می‌شود، به تسهیلات بانکی وابسته است و باید از سرمایه‌گذارانی که قصد ورود به این عرصه را دارند به خوبی حمایت شود.

وی با بیان این‌که دولت و وزرای مربوطه توسعه پروژه‌های پرورش ماهی در قفس را در ردیف اولویت‌های کاری خود قرار داده‌اند، اظهارکرد: برای موفقیت در این حوزه باید قبل از هر چیز یک شبکه و زنجیره هماهنگ شامل دولت، بانک‌های عامل، دستگاه‌ها، مجموعه شیلات و سرمایه‌گذاران در کشور تشکیل شود.

خسته‌بند نبود یک سازوکار و زنجیره هدفمند در راستای توسعه پروژه‌های پرورش ماهی در قفس را مورد تاکید قرار داد و بیان کرد: گیلان از استان‌هایی است که قابلیت و توانمندی خوبی در حوزه پرورش ماهی در قفس دارد اما مشکلات اعتباری و همراه نبودن بانک‌ها در این مسیر اختلالاتی ایجاد کرده است.

این خبر را به اشتراک بگذارید