• جمعه 31 فروردین 1403
  • الْجُمْعَة 10 شوال 1445
  • 2024 Apr 19
دو شنبه 7 مرداد 1398
کد مطلب : 68972
+
-

۵ گزینه برای شهرداری ساری نهایی شد

میز خبر
۵ گزینه برای شهرداری ساری نهایی شد

5 گزینه برای تصدی و سکانداری عمارت شهرداری ساری نهایی شد. 2 نفر از نامزدها، رئیس و عضو شورای شهر ساری هستند.به گزارش مهر، پس از رفتن «مهدی عبوری» شهردار سابق ساری به وزارت راه و شهرسازی، هنوز پرونده عمارت شهرداری مختومه نشده است.اگرچه ۲۹ اردیبهشت سال جاری، «عبدالحمید فرزانه» با کسب 5 رأی از ۹ رأی به عنوان شهردار ساری انتخاب شد و اکنون به عنوان سرپرست شهرداری فعالیت می‌کند، اما پس از مدتی، مدرک تحصیلی وی ماجراساز شد و در نهایت وزارت کشور از زدن حکم شهردار برای وی خودداری کرد.

در آن برهه، ۹ نفر به عنوان گزینه‌های تصدی شهرداری ساری مطرح بودند که 7 نفر با بررسی اعضای شورا رد شدند و این صلاحیت نداشتن در آن مقطع، قطب‌بندی داخل شورا ایجاد کرد. برخی از این حق وتو اعضای شورای شهر در رد صلاحیت نامزدها انتقاد کرده بودند و در نهایت 2 گزینه یعنی «کوروش یوسفی» عضو شورا و «عبدالحمید فرزانه» معاون سابق و سرپرست فعلی شهرداری ساری باقی ماندند و سرانجام فرزانه حائز کسب آرا برای ورود به عمارت شد.

حدود 4ماه است که شهرداری ساری با سرپرست اداره می‌شود. در جلسه صبح شنبه به صورت غیرعلنی با دستور بررسی گزینه‌های تصدی سمت شهرداری ساری مقرر شد در جلسه بعدی که صبح سه‌شنبه و به صورت غیرعلنی برگزار می‌شود، شهردار جدید ساری از بین 5 گزینه نهایی انتخاب شود.«علی اسد»، «محمدحسین جاوید»، «عباس رجبی»، «سیدمسعود مدینه» و «عباس نجاریان ساروی» از گزینه‌های تصدی شهرداری ساری هستند.اسد سال‌ها مدیر کل راه و شهرسازی و فرماندار چند شهرستان استان بوده و مدینه و نجاریان نیز رئیس و عضو شورای شهر ساری هستند.

این خبر را به اشتراک بگذارید