• سه شنبه 4 اردیبهشت 1403
  • الثُّلاثَاء 14 شوال 1445
  • 2024 Apr 23
دو شنبه 7 مرداد 1398
کد مطلب : 68970
+
-

نقشه راه شهردار جدید گناوه

خبرخوان
نقشه راه شهردار جدید گناوه

«سید جواد حسینی حقیقی» در آیینی با حضور مسئولان استانی و شهرستانی به عنوان شهردار جدید گناوه معارفه شد. به گزارش مهر، آیین معارفه شهردار گناوه با حضور مسئولان استانی و شهرستانی در تالار بهزاد این شهر برگزار شد.
«زهرا عرب‌زاده» رئیس شورای اسلامی شهر گناوه، در این آیین گفت: شورای اسلامی شهر گناوه در دومین سال تشکیل خود ۱۵۸ مصوبه داشته که در نوع خود بی‌نظیر است. 

رئیس شورای اسلامی شهر گناوه افزود: تمام مسائل مهم شهری و مشکلات همه محلات در مصوبات شورای اسلامی شهر لحاظ شده و بخشی از آنها را شهرداران سابق منظور کرده‌اند و بقیه بر عهده شهردار جدید است که اجرا خواهد 
کرد. 

وی گفت: زیرسازی و آسفالت معابر و کوچه‌ها، طرح مجتمع گردشگری و پل خور گردشگری، نوسازی ساحل و پیاده‌روسازی، و احیای بافت قدیم از عمده مصوبه‌هایی است که شهردار باید در برنامه‌های کاری خود قرار دهد.
رئیس شورای اسلامی شهر گناوه با تاکید بر تکریم ارباب رجوع توسط شهردار جدید ادامه داد: با توجه به این‌که مساله دلالی در شهرداری‌ها وجود دارد، شهردار جدید مکلف است در این زمینه هوشیار و مراقب باشد و مسائل را بر اساس قانون و با مشورت با شورا که نمایندگان مستقیم مردم هستند، حل کند.

سید جواد حسینی حقیقی، شهردار جدید گناوه، با اشاره به برخی اولویت‌های برنامه‌ای پیش رو برای شهرداری گناوه اظهار کرد: قانون‌مداری، انضباط مالی، ادامه طرح و برنامه‌های قبلی شهرداران بر اساس قانون، کاهش هزینه‌های غیرضروری، تلاش در جذب سرمایه‌گذاران، تلاش برای سرعت بخشیدن به کارها، توسعه گردشگری، جلوگیری از فرصت‌سوزی‌ها، چابک‌سازی فرایندها، ایجاد درآمدهای پایدار برای شهرداری و تلاش برای اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام شهری از مهم‌ترین برنامه‌ها برای شهرداری است.

وی افزود: این شهرداری از تمام ظرفیت‌های فکری و فیزیکی شهری از جمله افراد صاحب‌نظر، بازاریان جوانان مستعد و خلاق، رسانه‌ها و سمن‌ها بهره خواهد برد. وی گفت: امید است که گناوه در مسیر توسعه و پیشرفت واقعی خود قرار گیرد و جایگاه خود را به دست آورد.

«ماشاءالله احمدی» شهردار پیشین گناوه، از شهریور ۹۶ سمت شهرداری گناوه را بر عهده داشت و در ۱۷ فروردین امسال با ارسال نامه‌ای به شورای شهر گناوه از سمت خود استعفا داد.

فرماندار نیز در مراسم معارفه شهردار جدید گناوه گفت: شهردار جدید گناوه از افراد نیک‌نام این دیار است و انتظار می‌رود با توجه به قابلیت‌های گناوه برای اعتلا و پیشرفت این شهر گام‌های مؤثری بردارد. «سید علی پاک‌نژاد» با تقدیر از همکاری همه مسئولان در تعیین شهردار جدید گناوه کرد: شهرداری نهادی است که عموم شهروندان با آن در ارتباط هستند. لذا تکریم و احترام ارباب رجوع باید در اولویت کار این نهاد قرار گیرد.

فرماندار گناوه گفت: شفاف‌سازی درآمدها و هزینه‌ها و افزایش مشارکت و همکاری بخش خصوصی در اجرای پروژه‌های درآمدزای شهری در اولویت کاری شهردار باشد. 

این خبر را به اشتراک بگذارید