• پنج شنبه 30 فروردین 1403
  • الْخَمِيس 9 شوال 1445
  • 2024 Apr 18
یکشنبه 6 مرداد 1398
کد مطلب : 68866
+
-

پرداخت طلب گندم‌کاران استان

مدیر شعب بانک کشاورزی استان مرکزی گفت: هزار میلیارد ریال طلب امسال گندم‌کاران این استان در برابر تحویل گندم مازاد بر نیاز پرداخت شد.

«مسعود رضایی» در گفت‌و‌گو با ایرنا افزود: فهرستی از تحویل ۱۴۹ هزار تن گندم مازاد بر نیاز کشاورزان استان مرکزی به ارزش 2565 میلیارد ریال در سال زراعی جاری به بانک کشاورزی ارسال شده است.
وی ادامه داد: طلب گندم‌کاران استان مرکزی تا ۱۹ تیر پرداخت شده و تسویه بقیه آن در دستور کار بانک کشاورزی استان مرکزی قرار دارد.

مدیر شعب بانک کشاورزی استان مرکزی بیان کرد: برای حمایت از کشاورزان 100 درصد طلب گندم‌کاران یک هفته تا ۱۰ روز پس از آخرین فهرست تحویلی این محصول به بانک کشاورزی به حساب آنان واریز می‌شود.
رضایی اضافه کرد: میزان غرامت همه بیمه‌گذاران استان مرکزی که مشمول دریافت خسارت بودند تایید شده و 5 میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال پرداخت خسارت در سال زراعی ۹7-۹8 برای بیمه‌گذاران بخش کشاورزی در این استان به حساب بیمه‌گذاران واریز شده است.

وی ادامه داد: ۳۰ میلیارد ریال از مجموع غرامت‌های پرداخت شده مربوط به خسارات سرما، سیل و تنش خشکی در بخش باغ‌ها و زراعت بوده است.
مدیر شعب بانک کشاورزی استان مرکزی افزود: بیش از ۴۵ هزار هکتار از کشت‌های زراعی و باغی این استان اکنون تحت حمایت صندوق بیمه کشاورزی قرار دارند.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید