• پنج شنبه 30 فروردین 1403
  • الْخَمِيس 9 شوال 1445
  • 2024 Apr 18
یکشنبه 6 مرداد 1398
کد مطلب : 68817
+
-

کافه مجلس

کافه مجلس
کافه مجلس


تکلیف سیاسی برای صداوسیما؟
علی مطهری، نماینده مردم تهران در گفت‌وگو با ایسنا با بیان اینکه تعامل خوبی بین دولت و صداوسیما برقرار نیست، گفت: آقای علی عسگری، نماینده رسمی صداوسیما در دولت است، ولی من فکر می‌کنم ایشان قدرت کافی ندارد و نماینده تام‌الاختیار نیست که در جلسات دولت شرکت می‌کند. می‌دانیم که بخش سیاسی و خبر صداوسیما از جای دیگری دستور می‌گیرد و شاید کاری هم از دست آقای علی عسگری برنمی‌آید.

ورود کمیسیون آموزش به پرونده فریدون
براساس گزارشی که از دستور جلسات کمیسیون‌های مجلس منتشر شده است، بررسی نحوه جذب و پذیرش حسین فریدون، برادر رئیس‌جمهور در مقطع دکتری در دستور کار کمیته ویژه کمیسیون آموزش قرار دارد.

ارز فنر قلب خرج کابل برق شده است
عزت‌الله یوسفیان‌ملا، عضو ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی با حضور در برنامه تلویزیونی فرمول یک به نقل از وزیر بهداشت و درمان گفته است: فردی ارز برای فنر قلب گرفته اما کابل برق وارد کرده و ده‌ها نفر در بیمارستان‌ها به همین‌خاطر می‌میرند تا این بی‌رحم سود کند. وی همچنین گفته است: بابک زنجانی در برخی کشورها در آسیای میانه چون تاجیکستان و گرجستان چند شرکت هواپیمایی داشت اما این کشورها تا دیدند او زندان است با ما همکاری نکرده، اموالش را مصادره کردند و خوردند و رفتند. به گزارش فارس، این عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس به فساد دیگری اشاره کرد و گفت: یک زن و مرد یک شبه 700خودرو را ثبت سفارش کردند که در داخل کشور نمایندگی دارد! امکان ندارد اگر در دستگاه‌ها کسی را نداشته باشند، بتوانند این کار را انجام دهند.

تور اروپایی استانداران
رئیس مجمع نمایندگان استان مرکزی گفت: متأسفانه برخی استانداران در سفر تفریحی اروپا به همراه خانواده تورگردی می‌کنند. علیرضا سلیمی به فارس گفت: فرزندان برخی مسئولان در اروپا ساکن بوده و در آنجا تحصیل می‌کنند و البته پدر و مادر آنها هم ته دل‌شان به اروپا فکر می‌کنند.

دادگاه نماینده جنجالی با ۱۵ عنوان اتهام
نماینده مردم تهران درباره جلسه خود در دادگاه کیفری کارکنان دولت گفت: باتوجه به تعدد شکایت‌ها ادامه رسیدگی به پرونده به جلسه بعد موکول شد. به گزارش ایلنا، محمود صادقی هفته پیش در صفحه توییتر خود نوشت:شنبه آینده جلسه رسیدگی به کیفرخواست صادره علیه این جانب در دادگاه کیفری کارکنان دولت برگزار خواهد شد؛ ۱۵عنوان اتهامی شامل ۱۳ عنوان اعلام جرم از طرف دادستان و دادیار جانشین دادسرای فرهنگ و رسانه تهران، دادستان شیراز، سازمان زندان‌ها.

این خبر را به اشتراک بگذارید