• سه شنبه 4 اردیبهشت 1403
  • الثُّلاثَاء 14 شوال 1445
  • 2024 Apr 23
یکشنبه 6 مرداد 1398
کد مطلب : 68814
+
-

با مردم

با مردم







درهای صداوسیما روی همه استعدادها باز باشد
اگر درهای صداوسیما جهت ورود نیروهای مستعد از هر طیفی باز باشد، آن وقت حسرت بازنشسته شدن یا از دست رفتن یا مهاجرت برخی از استعدادها کمتر به دلمان می‌ماند.
بلوایی از بیرجند

نبود داروهایی مثل فلوکستین یا میرتازاپین چه معنایی دارد؟
برخی داروهای روتین افسردگی مثل فلوکستین در اغلب داروخانه‌ها موجود نیست و داروهای خاص بیماران افسرده سرطانی ازجمله میرتازاپین کلا پیدا نمی‌شود و داروی تحت پوشش بیمه را باید ورقی 100هزار تومان خرید.
رسولی از تهران

برای تکریم همراه بیمار بخشنامه‌ای به بیمارستان‌ها بدهند
در شرایط کمبود پرستار و کمبود بودجه‌، وظیفه همراهان بیماران مضاعف شده است؛ درحالی‌که در مراکز درمانی و بیمارستانی هیچ تمهیدی برای آنان در نظر گرفته نمی‌شود و چه بسا بعد از ترخیص بیمار، همراه او بر اثر فشارهای وارده به بیماری مبتلا شود.
رضوانی از لنگرود

هیولاهای برق‌خوار شناسایی شوند
 امسال که بارندگی خوب بود، اساسا وضع تولید برق باید بهتر باشد. آیا قطع برق چیزی جز ضعف مدیریت است؟ از مسئولان توقع داریم هیولاهای برق‌خوار را شناسایی کنند و پول درست و حسابی از آنها بگیرند تا مردم با این همه مشکل دست و پنجه نرم نکنند.
دلسوخته وطن

چرا بابت دفع فاضلاب پول می‌گیرند
یک‌بار پولی برای نصب انشعاب فاضلاب می‌گیرند تا منزلی به شبکه وصل شود و حالا برای دفع آن هم دوباره پولی مادام‌العمر می‌گیرند؛ درحالی‌که این فاضلاب‌ها تصفیه شده و دوباره به نوعی به‌خودمان فروخته می‌شود.
مسعودی از تهران

خیابان عطایی ارومیه، ترمینال اتوبوس‌ها و دستفروشان
خیابان عطایی که عرض چندانی هم ندارد، ترمینال حدود 300دستگاه اتوبوس است و دستفروشان و میوه‌فروشان دوره‌گرد هم در آن بساط می‌کنند. و از ساعت 5صبح که اتوبوس‌ها شروع به‌کار می‌کنند تا پاسی از شب این خیابان لحظه‌ای آرامش ندارد؛ به‌طوری که حتی نمی‌توان در آن راه رفت.
اسنایی از ارومیه

چرا منطقه 13هیچ پاسخی به انتقادات شهروندان نمی‌دهد
تاکنون پیام‌های زیادی از منطقه 13در این ستون به چاپ رسیده اما مسئولان این منطقه تا به حال پاسخی ارائه نکرده‌اند؛ درحالی‌که نواحی دیگر شهرداری اغلب به مسائل مطرح شده در این ستون پاسخ می‌دهند.
پورمنصور از منطقه 13

اضافه حقوق بازنشستگان کشوری چه شد؟
از اول سال چندین نوبت در خبرها اعلام شد که برای همسان سازی حقوق بازنشستگان کشوری و لشکری 5هزار میلیاردتومان بودجه آماده شده و چندین نوبت هم اعلام کردند که از این‌ ماه پرداخت می‌شود که آخرین آن هفته گذشته بود، ولی باز هم بدقولی شده و خبری از این پرداخت‌ها نیست. چرا با اعصاب و روان بازنشستگان بازی می‌کنند؟
م.ر از تهران

قطع کامل آب در شهرک واوان
از اوایل سال هر روز آب در شهرک واوان خیلی کم است و شب‌ها به‌طور کامل قطع می‌شود. مسئولان آبفای جنوب غرب تهران کی می‌خواهند به داد مردم واوان برسند؟
خانقاه از شهرک واوان

کوچه شهید علومی 2 ماه است رفتگر ندارد
کوچه شهید علومی واقع در ناحیه یک منطقه 10حدود 2ماه است که رفتگر ندارد و هر چه با 1888و 137تماس می‌گیریم، خبری از نظافت کوچه نمی‌شود.
علوی از منطقه 10 شهرداری

چرا کارت بلیت‌های شرکت واحد انفرادی است؟
کارت بلیت‌های مورد استفاده در شرکت واحد انفرادی است و اگر قرار باشد مثلا یک خانواده 4نفری سوار اتوبوس شوند و 4بار پشت سر هم کارت بزنند، امکان‌پذیر نیست. از مسئولان تقاضا داریم کارت‌ها را با دستور نرم‌افزاری ساده‌ای از محدودیت خارج کنند تا امکان استفاده چند نفر از یک کارت فراهم شود.
محبوبی از تهران

فرهنگ دوچرخه‌سواری باید فراگیر شود
تنها دوچرخه سوار شدن کافی نیست، بلکه مسئولان باید تلاش کنند برای دوچرخه‌سواری و رعایت قوانین آن از سوی دوچرخه‌سواران و سایرین فرهنگسازی شود.
شهروند تهرانی

مستأجران با حذف قبض کاغذی برق چه کنند؟
بعد از حذف کامل قبض‌های کاغذی اداره برق، مشکلات بسیاری برای پرداخت پول برق به‌خصوص برای مستأجران و افراد مسن ایجاد شده است. مسئولان بگویند که چه کنیم؟
رضایی از تهران

مقصد اولیه آمبولانس‌ها بیمارستان‌های دولتی باشد
آمبولانس‌ها اغلب بیماران را به بیمارستانی که خودشان صلاح می‌دانند می‌برند و همین موضوع باعث می‌شود برخی افراد متحمل هزینه‌های ناخواسته شوند. چند روز قبل آمبولانس بیماری را به بیمارستانی در تهرانپارس منتقل کرد و آن بیمار فوت شد. بیمارستان برای تحویل جسد بیمار به بازماندگان 8میلیون تقاضا کرد و خانواده متوفی دچار فشارهای بسیاری شدند.
دولتی از تهران

این خبر را به اشتراک بگذارید