• پنج شنبه 6 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 16 شوال 1445
  • 2024 Apr 25
یکشنبه 6 مرداد 1398
کد مطلب : 68805
+
-

مرگ ناخواسته پدر به‌دست پسر هشت‌ساله‌اش


پسر بازیگوش زمانی که پدرش پشت خودرو قرار داشت پشت فرمان نشست و ماشین را روشن کرد و همین اقدام موجب مرگ هولناک پدرش شد. این حادثه در یکی از کوچه‌های شهر رشت اتفاق افتاد. ماجرا از این قرار بود که پسری هشت‌ساله درحالی‌که خودروی پیکان وانت پدرش در دنده عقب قرار داشت پشت فرمان نشست و استارت زد.
درست در همین لحظه پدر این کودک نیز در حال کار در پشت خودرو بود و به حرکت درآمدن خودرو حادثه تلخی را رقم زد و موجب جان باختن مرد 43ساله شد. سرهنگ محمدرضا محمدی، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان گیلان در این‌باره به پایگاه خبری پلیس گفت: به دنبال این حادثه گروهی از مأموران از یک سو و امدادگران اورژانس از سوی دیگر به محل وقوع حادثه اعزام شدند و این مرد به بیمارستان انتقال یافت، اما شدت جراحات به حدی بود که او روی تخت بیمارستان جانش را از دست داد.
سرهنگ محمدی ادامه داد: طبق ماده ۱۹۹ آیین‌نامه راهنمایی و رانندگی در اختیار قراردادن خودرو به افراد فاقد گواهینامه ممنوع است، اما گاهی مشاهده می‌شود برخی از افراد بی‌توجه به قوانین این کار را انجام می‌دهند. این اقدام چه با همراهی و چه بدون همراهی والدین یک تخلف است و خودروی شخص متخلف پس از اعمال قانون به پارکینگ منتقل خواهد شد. به گفته وی، درصورت بروز حادثه‌هایی از این دست شرکت‌های بیمه هیچ‌گونه مسئولیتی برای جبران زیان وارده تقبل نمی‌کنند.

این خبر را به اشتراک بگذارید