• جمعه 31 فروردین 1403
  • الْجُمْعَة 10 شوال 1445
  • 2024 Apr 19
یکشنبه 6 مرداد 1398
کد مطلب : 68794
+
-

افتتاح اولین پیست دوچرخه سواری   بانوان

در استان اصفهان
افتتاح اولین پیست دوچرخه سواری   بانوان

معاون ورزشی و تفریحی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان گفت: علاقه‌مندی، استقبال، درخواست و مطالبه بانوان شهر اصفهان، شهرداری را بر آن داشت تا مکانی ایمن برای دوچرخه‌سواری آنان در نظر بگیرد.

 «حبیب‌الله ناظریان» در گفت‌وگو با ایمنا اظهار کرد: بنا بر اعلان‌هایی که از طرف دادستانی و ستاد امر به معروف و نهی از منکر منتشر شد، شهرداری‌ها و اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان موظف شدند مکان‌هایی ایمن که در ملاعام نباشد برای تمرین دوچرخه‌سواری بانوان ایجاد کنند.

وی افزود: شهرداری اصفهان و معاونت ورزشی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی به عنوان نخستین نهاد پیگیری لازم را برای احداث مکانی امن به منظور دوچرخه‌سواری بانوان انجام دادند و نخستین پیست دوچرخه‌سواری بانوان شهر اصفهان در باغ فدک افتتاح شد. معاون ورزشی و تفریحی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: دوچرخه‌سواری در بین بانوان طرفداران زیادی دارد، اما خط قرمزهایی نیز در این زمینه هست که باید رعایت شود، به علاوه خیابان‌های شهر چندان برای دوچرخه‌سواری بانوان ایمن نیست. وی تصریح کرد: باغ فدک واقع در منطقه 7 دارای چهار لایه رینگ است، بنا بر اعلام نظر کارشناسان آخرین لایه رینگ این باغ که پوشش گیاهی مناسب با درختانی بلند، فضایی بکر و زیبا دارد و محدود است و هیچ دیدی ندارد، برای ساخت پیست دوچرخه سواری بانوان در نظر گرفته شد. 

این خبر را به اشتراک بگذارید