• شنبه 1 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 11 شوال 1445
  • 2024 Apr 20
یکشنبه 6 مرداد 1398
کد مطلب : 68665
+
-

هفته فرهنگی زنجان

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری زنجان از برگزاری نخستین «هفته فرهنگی زنجان» از پنجم تا یازدهم مردادماه در شهرستان زنجان خبر داد. 

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری زنجان، مریم شعبانی بیان کرد: پنجم تا یازدهم مرداد سال جاری به عنوان «هفته فرهنگی زنجان» با رویکرد افزایش نشاط و خلاقیت اجتماعی و توسعه فرهنگ عمومی، معرفی ظرفیت‌های شهرستان در حوزه‌های مختلف از جمله، آداب و رسوم، آثار تاریخی، هویت دینی و فرهنگی، پوشش و مناسبت‌های ویژه، معرفی مشاهیر و نخبگان شهرستان با محوریت اقشار مختلف مردم برگزار می‌شود. 

وی با تأکید بر این‌که در اجرای برنامه‌های «هفته فرهنگی زنجان» نباید تک‌بعدی عمل کرد، افزود: اجرای برنامه‌های «هفته فرهنگی زنجان» برعهده سازمان فرهنگی شهرداری است، بنابراین سعی خواهیم کرد معرفی پتانسیل‌های موجود با رویکرد اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، علمی و آموزشی خود را در مقوله‌های مختلف زندگی مردم به نمایش بگذارد و در هویت فرهنگی جامعه تأثیر مستقیم داشته باشد. 

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری زنجان نامگذاری روزهای «هفته فرهنگی زنجان» را در زنجان از اقدامات مهم این هفته عنوان کرد و ادامه داد: بر این اساس برنامه‌های مختلفی به فراخور روزها در پیاده‌راه سبزه‌میدان، کارخانه کبریت سابق، سینما روباز گاوازنگ و حسینیه اعظم اجرا خواهد شد. 

شعبانی گفت: برگزاری «هفته فرهنگی زنجان» بستری است برای معرفی هنرهای آیینی در پیاده‌راه سبزه‌میدان که به پاتوق فرهنگی و هنری برای شهروندان زنجانی تبدیل شده است و ما از ایجاد چنین موقعیت‌هایی برای شهر بسیار خرسندیم. 

این خبر را به اشتراک بگذارید