• پنج شنبه 30 فروردین 1403
  • الْخَمِيس 9 شوال 1445
  • 2024 Apr 18
شنبه 5 مرداد 1398
کد مطلب : 68598
+
-

ساختمان اسکان کارگری از خیابان البرز رفت

رویداد
ساختمان اسکان کارگری از خیابان البرز رفت

همجواری ساختمان اسکان کارگری شهرداری ناحیه یک منطقه6 با دبیرستان «البرز» سال‌ها مورد اعتراض دانش‌آموزان، اولیا و مربیان مدرسه بود.
کارگران خدمات شهری پس از پایان کارشان در ساختمان قدیمی و فرسوده مستقر می‌شدند و خودروهای سبک و سنگین هم در حاشیه خیابان البرز پارک می‌کردند. . در سال‌های گذشته، صدای معترضان توسط مدیران شهری شنیده نشد اما پس از اینکه «محمدرضا دهداری‌پور» سکان شهرداری منطقه را به دست گرفت در گام نخست دستور داد تا هرچه سریع‌تر وضعیت موجود در خیابان البرز تعیین تکلیف و به این همسایگی نامبارک خاتمه داده شود. شهردار ناحیه یک خود مسئولیت این کار را برعهده گرفت اما به دلیل نبود فضای کافی و مناسب برای اسکان کارگران خدمات شهری و پارک خودروها، کار اندکی با تأخیر پیش رفت. دست آخر طبقه منفی یک ساختمان ناحیه برای این کار آماده‌سازی شد و کارگران به مکان جدید نقل مکان کردند.
ساختمان خیابان البرز هم که توسط شهرداری منطقه اجاره شده بود، به مالک واگذار شد. ساختمان اسکان کارگری جدید، ظرفیت 60 نفر را دارد. سرویس بهداشتی، آشپزخانه و رختشویی از دیگر امکانات این ساختمان است. خودروهای سبک و سنگین خدمات شهری هم پس از پایان‌کار در پارکینگ شبانه‌روزی خیابان شهید سپهبد «قرنی» پارک می‌شوند. مدیران، دانش‌آموزان و اولیا پس از این کار، جلسه‌ای تشکیل داده و از مدیران شهری منطقه تقدیر کردند.

این خبر را به اشتراک بگذارید