• سه شنبه 4 اردیبهشت 1403
  • الثُّلاثَاء 14 شوال 1445
  • 2024 Apr 23
شنبه 5 مرداد 1398
کد مطلب : 68590
+
-

ادامه انتظار برای ارسال کارت‌های سوخت

۷۷۰هزار کارت سوخت در مراکز پست خاک می‌خورد


در شرایطی که به روز اجرای قاعده جدید دولت برای تحویل بنزین با کارت سوخت در ۲۰مرداد نزدیک می‌شویم، شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران در تازه‌ترین اطلاعیه از دارندگان کارت‌های هوشمند سوخت خواسته تا ظرف 10روز آینده حداقل یک‌بار با کارت شخصی خود اقدام به سوخت‌گیری کنند.

در این شرایط هنوز بسیاری از مالکان خودرو در تماس با همشهری می‌گویند کارت سوخت به دستشان نرسیده است. همشهری پیش از این گزارش داده بود 3میلیون مالک خودرو هنوز کارت سوخت جدید دریافت نکرده‌اند. حالا طبق اعلام شرکت ملی پست، ۷۷۰هزار کارت سوخت در باجه معطلی پست مانده و شرکت پست اعلام کرده این کارت‌ها درصورت مراجعه‌ افراد، در اختیارشان قرار می‌گیرد.

محمدرضا قادری، عضو هیأت مدیره شرکت ملی پست در این باره می‌گوید: در یک برهه چون تغییر سیاست وجود داشت و تصمیم به اتصال کارت بانکی به کارت سوخت گرفته شده بود، علاقه چندانی به دریافت کارت سوخت وجود نداشت، در نتیجه تعدادی از کارت‌های سوخت نزد پست مانده است. او توضیح می‌دهد: نهاد تصمیم‌گیرنده پالایش پخش است و هر زمان اعلام کند ما آمادگی توزیع داریم. همچنین کارت سوخت‌هایی که نزد شرکت پست است، درصورت مراجعه افراد، طبق روال گذشته در اختیارشان قرار می‌دهیم.

بنا بر اعلام شرکت پست، تا آخر تیرماه، ۷۷۰هزار کارت سوخت در باجه معطلی پست مانده یعنی این کارت‌های سوخت برای صاحبانش ارسال شده اما تحویل گرفته نشده و به همین دلیل به پست بازگشته است. این کارت‌ها طبق قرارداد پست چند‌ماه در این شرکت می‌ماند و پس از آن به شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی بازمی‌گردد.

این خبر را به اشتراک بگذارید