• شنبه 1 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 11 شوال 1445
  • 2024 Apr 20
شنبه 5 مرداد 1398
کد مطلب : 68566
+
-

با مردم

با مردم










پارکینگ دوچرخه برای فرهنگسراها در نظر بگیرند

از شهرداری منطقه16 تقاضا داریم مکان‌هایی برای پارک دوچرخه درون فرهنگسراها درنظر گرفته شود تا آرامش شهروندان از بابت پارک کردن دوچرخه‌شان تامین شود.
آفرین از تهران

صاحبخانه‌های مداراگر تجلیل شوند
مدارای صاحبخانه‌ها با مستأجران می‌تواند بسیاری از مشکلات این قشر را حل‌وفصل کند. مدارا یک سفارش دینی است و اگر در این شرایط حساس صاحبخانه‌ها با مستأجران مدارا کنند واقعا عامل نجات بسیاری از خانواده‌ها از زمین گیر شدن خواهند بود؛ ضمن اینکه جا دارد این نیکوکاران به جامعه معرفی شوند.
عظیمی از یزد

مهدهای کودک‌ برنامه‌های مفیدی برای بچه‌ها ندارند
اکثر مهدها برنامه‌های مفیدی برای کودکان ندارند و فقط با بازی‌های معمولی و اسباب‌بازی آنها را سرگرم می‌کنند. مهدهایی هم که برنامه مدون دارند، بسیار گران هستند. از مسئولان تقاضا داریم بر مهدهای کودک‌ و برنامه‌های آنان نظارت بیشتری داشته باشند.
مادر یک کودک خردسال

توان اجاره کردن خانه را ندارم
چند سال قبل از کار افتاده شدم و اکنون با 3فرزند توان اجاره کردن خانه را ندارم. کمیته امداد و بهزیستی به همسرم می‌گوید یا باید طلاق‌نامه داشته باشید یا گواهی فوت همسر؛ درحالی‌که ما همدیگر را دوست داریم و می‌خواهیم با گذر از این مشکلات، خودمان، فرزندانمان را بزرگ کنیم. لطفا مسئولان فکری بکنند.
ابراهیمی از تهران

خیابان باهنر رضی‌آباد بالا تاریک است
نبود هیچ‌گونه روشنایی از اول خیابان باهنر تا انتهای آن در رضی‌آباد بالا در شهریار باعث مخاطرات بسیاری است؛ به‌خصوص در کوچه لاله پنجم که بیشتر وسعت آن زمین خالی و بسیار تاریک است. در این خیابان اغلب سرقت خودرو و منزل اتفاق می‌افتد و بارها تصادفات جرحی و حتی فوتی رخ داده است.
ویسکرمی از رضی‌آباد بالای شهریار

کد رهگیری معاملات رنگ باخته است
مدتی است که کد رهگیری در معاملات مسکن ثبت می‌شود، ولی به‌صورت کمرنگ مورد استفاده است و آن کارکردهای سابق خود را ندارد؛ درحالی‌که این کد امنیت‌آفرین و تامین‌کننده منافع دوطرف معامله است.
فاطمه از تهران

این خبر را به اشتراک بگذارید