• پنج شنبه 30 فروردین 1403
  • الْخَمِيس 9 شوال 1445
  • 2024 Apr 18
شنبه 5 مرداد 1398
کد مطلب : 68548
+
-

۲ تیم خیریه دندانپزشکی در ایلام

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: ۲ تیم خیریه تخصصی پزشکی و دندانپزشکی به منظور ارائه خدمات دندانپزشکی از اول مرداد در مناطق مختلف استان استقرار یافته‌اند و تا پایان امروز به مردم خدمات ارائه می‌دهند.

دکتر «محمد کریمیان» در گفت‌وگو با ایرنا اظهار کرد: تیم خیریه زنده‌یاد دکتر «مهرداد داوری» با ۶۵ پزشک، دندانپزشک و دستیار به مناطق محروم استان خدمات دندانپزشکی ارائه می‌کنند.وی افزود: تیم خیریه سفیران مهربانی اصفهان با ٢٥ دندانپزشک و دستیار مردادماه در شهر ایلام، مناطق سیل‌زده ماژین و عرب‌رودبار و مناطق محروم ملکشاهی (شهرستان هدف محرومیت‌زدایی بنیاد علوی) به گروه‌های هدف شامل دانش‌آموزان پایه ششم، بیماران سرطانی و ام‌اس، نیروهای خدمات شهری، داوطلبان هلال احمر و سایر گروه‌های هدف خدمات دندانپزشکی ارائه می‌کند.

دکتر کریمیان گفت: همچنین تیم خیریه زنده‌یاد دکتر مهرداد داوری با ٤٠ پزشک و دندانپزشک که جمعی از همکاران ایشان بوده‌اند، برای دومین سال متوالی در استان استقرار می‌یابند. سرپرست دانشگاه علوم پزشکی ایلام ادامه داد: این تیم خیریه سال گذشته در شهرستان ایوان و امسال نیز در شهرستان چرداول به گروه‌های هدف شامل دانش‌آموزان، مادران باردار، مددجویان کمیته امداد و سایر گروه‌های هدف نیازمند در این شهرستان خدمات‌ می‌دهند.

وی بیان کرد: همه بیماران جامعه هدف این موسسات خیریه دندانپزشکی طی چند روز اخیر توسط دندانپزشکان دانشگاه علوم پزشکی ایلام غربالگری شده‌اند. به گفته دکتر کریمیان، در مدت استقرار این موسسات خیریه در استان، خدمات دندانپزشکی شامل ترمیم، پر کردن، جرم‌گیری، کشیدن و عصب‌کشی دندان به بیش از ٨٠٠ نفر در موارد الزامی ارائه شده است.

این خبر را به اشتراک بگذارید