• جمعه 31 فروردین 1403
  • الْجُمْعَة 10 شوال 1445
  • 2024 Apr 19
شنبه 5 مرداد 1398
کد مطلب : 68509
+
-

۱۳ طرح صنعتی گیلان در هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان گفت: امسال در هفته دولت بالغ بر ۱۳ طرح صنعتی در گیلان به بهره‌برداری می‌رسد.«فرهاد دلق‌پوش» در گفت‌وگو با تسنیم حمایت از ایجاد واحدهای تولیدی و صنعتی با هدف اشتغال‌زایی و رونق تولید را مورد تاکید قرار داد.

وی در مورد میزان سرمایه‌گذاری انجام شده در واحدهای صنعتی جدید استان عنوان کرد: برای طرح‌های صنعتی گیلان که در هفته دولت افتتاح می‌شوند طبق برآوردها بالغ بر 900 میلیارد تومان سرمایه‌گذاری انجام شده است.دلق‌پوش ایجاد واحدهای تولیدی و صنعتی جدید را از اهداف سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان دانست و تصریح کرد: با توجه به ظرفیت‌هایی که در بخش‌ها و حوزه‌های مختلف گیلان وجود دارد، ایجاد واحدهای صنعتی در استان رو به افزایش است.

 رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان به وجود 2948 واحد صنعتی فعال در گیلان اشاره کرد و افزود: برآوردها نشان می‌دهد میزان سرمایه‌گذاری‌های انجام شده در این واحدهای صنعتی بالغ بر 7597 میلیارد تومان است.

دلق‌پوش به صدور حدود 1394 مجوز صنعتی در گیلان اشاره کرد و گفت: در حال حاضر طرح‌های مجوزدار بین 10 تا 99 درصد پیشرفت دارند و سرجمع بیش از 15 میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در آنها انجام شده است.

این خبر را به اشتراک بگذارید