• شنبه 1 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 11 شوال 1445
  • 2024 Apr 20
شنبه 5 مرداد 1398
کد مطلب : 68424
+
-

اجرای ۶۰ پروژه عمرانی در منطقه ۱۳ اصفهان

مدیر منطقه ۱۳ شهرداری اصفهان گفت: امسال نزدیک به ۶۰ پروژه در این منطقه اجرا خواهد شد.

«محمد شرفا» در گفت‌وگو با ایمنا اظهار کرد: در سال جاری بودجه منطقه ۱۳ یک‌صد میلیارد تومان در نظر گرفته شده که نسبت به سال گذشته ۱۸ درصد افزایش یافته است.  وی افزود: ۶۳ درصد بودجه سال‌جاری منطقه ۱۳ به بخش عمرانی اختصاص یافته که از این مقدار، ۴۰ درصد برای اجرای پروژه‌های عمرانی در قالب ۶۰ پروژه بزرگ و کوچک، ۴۰ درصد بودجه تملک دارایی و ۲۰ درصد ساماندهی و نگهداری فضای سبز در نظر گرفته شده است. شرفا با اشاره به پروژه‌های عمرانی این منطقه در سال جاری، خاطرنشان کرد: یکی از این پروژه‌ها احداث تقاطع خیابان جانبازان به بزرگراه شهید اقارب‌پرست است که تاکنون ۹۵ درصد پیشرفت داشته است.

مدیر منطقه ۱۳ شهرداری اصفهان ادامه داد: تقاطع خیابان جانبازان به بزرگراه شهید اقارب‌پرست با یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان اعتبار در حال احداث است که پس از اجرا ترافیک این نقطه از شهر را روان می‌کند. وی از تصویب طرح کندروی پل زندان به بزرگراه شهید اقارب‌پرست در ماه گذشته خبر داد و گفت: امیدواریم اجرای این پروژه باعث کاهش ترافیک عبوری از سمت فلاورجان به اصفهان شود.

شرفا احداث ساختمان کنترل ترافیک و کیفیت هوای شهر اصفهان را دیگر پروژه این منطقه عنوان کرد و افزود: این ساختمان در تقاطع بزرگراه میثمی در زمینی به مساحت 2 هزار متر‌ مربع در 6 طبقه احداث می‌شود و سعی شده در معماری آن شاخصه‌های معماری اصیل ایرانی و اسلامی مورد توجه قرار گیرد. مدیر منطقه ۱۳ شهرداری اصفهان از احداث ایستگاه آتش‌نشانی در محدوده ناژوان خبر داد و تصریح کرد: با توجه به حساسیت منطقه ناژوان و لزوم توجه به ایمنی آن، با کمک منطقه ۹ و 5 این ایستگاه احداث خواهد شد.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید