• پنج شنبه 6 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 16 شوال 1445
  • 2024 Apr 25
چهار شنبه 2 مرداد 1398
کد مطلب : 68316
+
-

سراب جابری منطقه گردشگری می‌شود

رئیس میراث فرهنگی شهرستان روانسر گفت: در حال تهیه طرح جامع گردشگری سراب جابری(جاوری) هستیم. «محمد رنجبر» اظهار کرد: سراب جابری به واسطه قرار داشتن در ورودی شهر روانسر به منزله پیشانی این شهر محسوب می‌شود، لذا به دنبال اجرای برخی برنامه‌های گردشگری در این منطقه هستیم.

وی افزود: در نظر داریم این سراب را به یک مکان تفریحی، توریستی و خدماتی برای حضور گردشگران تبدیل کنیم. رئیس میراث فرهنگی روانسر اضافه کرد: طرح جامع گردشگری این سراب با مشارکت فرمانداری، اداره راه و شهرسازی، میراث فرهنگی، امور آب و شهرداری روانسر درحال تدوین است.

وی با بیان این‌که تاکید فرمانداری شهرستان بر اجرای هرچه سریع‌تر طرح و خارج کردن این سراب از حالت اولیه است، عنوان کرد: تلاش زیادی از سوی مسئولان شهرستان می‌شود تا امسال این طرح وارد فاز اجرایی شده و بعد از سراب روانسر، سراب جابری به دومین سراب پربازدید شهرستان تبدیل شود. رنجبر در ادامه از برنامه‌‌ریزی برای توسعه زیرساخت تاسیسات گردشگری این شهرستان خبر داد و گفت: به‌زودی یک واحد پذیرایی بین‌راهی در این شهرستان افتتاح می‌شود و تعداد این واحدها در روانسر به 7 مورد خواهد رسید.

وی همچنین به گسترش گردشگری روستایی طی سال‌های اخیر هم اشاره‌ای داشت و افزود: با توجه به ظرفیت‌های بالایی که در حوزه گردشگری روستایی در روانسر داریم، دومین اقامتگاه بوم‌گردی شهرستان را نیز ظرف یکی، دو هفته آینده افتتاح خواهیم کرد تا در این بخش نیز رونق گردشگری داشته باشیم.

این خبر را به اشتراک بگذارید