• پنج شنبه 30 فروردین 1403
  • الْخَمِيس 9 شوال 1445
  • 2024 Apr 18
چهار شنبه 2 مرداد 1398
کد مطلب : 68246
+
-

تأمین‌کاغذ مطبوعات با ارز دولتی

وزیر صنعت در بازدید از همشهری خبرهای خوشی برای مطبوعات داشت

کاغذ
تأمین‌کاغذ مطبوعات با ارز دولتی


وزیر صنعت، معدن و تجارت از تامین کاغذ مورد نیاز روزنامه‌ها و کتاب‌های درسی تا پایان امسال، با نرخ ارز 4200تومانی خبر داد.

به گزارش همشهری، دوشنبه هفته جاری وزیر صنعت، معدن و تجارت و هیأت همراه‌شان میهمان روزنامه همشهری بودند. رضا رحمانی پس از دیدار و گفت‌وگو با سیدابوالحسن ریاضی، مدیرعامل مؤسسه همشهری در دیداری صمیمی از بخش‌های مختلف تولید محتوا در تحریریه روزنامه به تبادل نظر در مورد برخی موضوعات با خبرنگاران پرداخت.  در حاشیه این بازدید، وزیر صنعت، معدن و تجارت خبرهای خوشی را در زمینه تامین کاغذ مورد نیاز مطبوعات و کتاب‌های درسی با نرخ ارز 4200 تومانی اعلام کرد و گفت: کاغذ مورد نیاز روزنامه‌های کشور با ارز دولتی 4200 تومانی تا پایان امسال تامین شده و مشکلی در این زمینه نخواهیم داشت.

او همچنین تأکید کرد: ظرف چند روز گذشته کاغذ مورد نیاز چاپ کتاب‌های درسی با ارز دولتی تامین شده است. رحمانی از رایزنی برای تامین کاغذ مورد نیاز بخش‌های چاپ و تحریر خبر داد و توضیح داد: تامین کاغذ مورد نیاز روزنامه‌ها و مطبوعات به نرخ ارز دولتی به‌معنای آن است که کاغذ مورد نیاز برخی بخش‌های تولیدی با ارز نیمایی و آزاد صورت خواهد گرفت. او با اشاره به اینکه کاغذ مورد نیاز صنف و صنعت، از قبل نیز با ارز آزاد تامین می‌شده است، در مورد تامین کاغذ مورد نیاز تولید دفتر مشق، گفت: وزارت صنعت به تنهایی در زمینه تامین کاغذ مورد نیاز بخش‌های مختلف تصمیم‌گیرنده نیست و این موضوع در کارگروه‌های ذیربط صورت می‌گیرد که وزارت صنعت نیز یکی از اعضای این کارگروه است. با وجود این تلاش می‌کنیم تا کاغذ مورد نیاز برای تولید دفترچه‌های مشق نیز تامین شود.

در پایان این بازدید وزیر صنعت، معدن و تجارت به پرسش‌های همشهری در مورد شرایط و چالش‌های بخش‌های صنعت و تجارت، تنظیم بازار پاسخ داد و برضرورت استفاده از استارتاپ‌ها برای رفع مشکلات کنونی نظام توزیع سنتی تأکید کرد که مشروح گفت‌وگوی رضا رحمانی با روزنامه همشهری در مورد مسائل مختلف هفته آینده منتشر خواهد شد.

این خبر را به اشتراک بگذارید