• پنج شنبه 30 فروردین 1403
  • الْخَمِيس 9 شوال 1445
  • 2024 Apr 18
چهار شنبه 2 مرداد 1398
کد مطلب : 68225
+
-

در حاشیه سیاست

در حاشیه سیاست
در حاشیه سیاست


اقلیت قارون‌صفت با ماشین‌های میلیاردی رژه می‌روند
حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدی گلپایگانی، رئیس دفتر رهبر معظم انقلاب دیروز طی سخنانی در مراسم معارفه رئیس جدید کمیته امداد، گفت: شنیدم در یکی از شهرهای اطراف تهران شهرکی است که به‌صورت قلعه با دیوار 7 متر ارتفاع و ویلایی وجود دارد با حداقل 200 و حداکثر 700میلیارد تومان قیمت دارد و این اکنون قارون است. به گزارش فارس، محمدی‌گلپایگانی افزود: در مقابل چنین وضعیتی مستأجری، زیر پله یا زیرزمین با چند بچه زندگی می‌کند آیا این انصاف است. وی گفت: اقلیتی قارون‌صفت سوار ماشین چند‌میلیاردی در خیابان‌ها رژه می‌روند و می‌گویند ما این هستیم. رئیس دفتر رهبر معظم انقلاب اضافه کرد:‌ امروز زیر سایه شخصیتی زندگی می‌کنیم که چه در زندگی شخصی و چه اجتماعی همواره به یاد فقرا و بیچارگان بوده و همسان با آنها زندگی می‌کند و ایشان زندگی متوسط و زیر متوسط دارند.

مذاکره با آمریکا «اسم رمز فتنه» است!
رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور طی سخنانی با بیان اینکه ما در 5 لایه با آمریکایی‌ها درگیر هستیم، گفت: در لایه سیاسی آمریکایی‌ها با خروج از برجام و نقش‌دادن به اروپایی‌ها تلاش کردند تا کشور را به گوشه رینگ بفرستند اما با سیاستگذاری مدبرانه نظام و آغاز پلکانی کاهش تعهدات، امروز دشمن است که دچار انفعال شده است. به گزارش ایسنا، سردار غلامرضا جلالی با تأکید بر اینکه در شرایط فعلی دشمن ناچار است که متمسک به ریسمان مذاکره شود، گفت: مذاکره با آمریکا در شرایط فعلی اسم رمز فتنه و برای کشور یک سم است.

اصلاح‌طلبان پذیرای لعن و نفرین اصولگرایان!
قائم‌مقام حزب اعتماد ملی به اقدامات اخیر اصولگرایان مبنی بر قراردادن عملکرد دولت تدبیر و امید به‌عنوان مبنایی برای انتقاد به جریان اصلاحات واکنش نشان داد و گفت: حالا چون اصلاح‌طلبان از آقای روحانی حمایت کردند، حاضرند به‌خاطر همین حمایتشان مورد لعن و نفرین دوستان اصولگرا واقع شوند و ما هم هیچ ایرادی به آنها نمی‌گیریم و اشکالی ندارد، ولی این دولت مهم‌ترین و بدترین مشکلش این است که زبان گویایی ندارد. به گزارش ایلنا، الیاس حضرتی با تأکید بر اینکه من جزو منتقدان دولت هستم، گفت: این دولت کارهای زیادی انجام داده، ما نیز از روز اول حمایت کردیم و پای حمایت خود هم تا آخر هستیم، آدمی نیستیم که وسط راه چیزی را رها کنیم. اگر ما از کسی حمایت کنیم، تا آخر با او هستیم.

این خبر را به اشتراک بگذارید