• جمعه 31 فروردین 1403
  • الْجُمْعَة 10 شوال 1445
  • 2024 Apr 19
چهار شنبه 2 مرداد 1398
کد مطلب : 68171
+
-

کمربندی جدید قم امسال کلنگ‌زنی می‌شود

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قم از کلنگ‌زنی کمربندی جدید قم در سال جاری خبر داد. «محسن بهشتی» در گفت‌وگو با تسنیم با بیان این‌که منابع عمرانی استان به دلایل مختلفی بسیار کم است افزود: در بسیاری از پروژه‌ها از اعتبارات ملی استفاده می‌کنیم و در بخشی دیگر نیز با همکاری شهرداری از 1850 میلیارد تومان اعتبارات عمرانی این نهاد بهره می‌بریم. 

وی با اشاره به برخی از پروژه‌های ملی و مهم استان قم افزود: حدود چند هزار میلیارد تومان سالانه هزینه قطار پرسرعت تهران- قم-اصفهان بوده که این نیز یکی پروژه‌های ملی استان است. معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قم بیان کرد: امسال کمربندی جدید قم کلنگ‌زنی می‌شود و امیدواریم که در هفته دولت بتوانیم با سرمایه‌گذار این پروژه به نتیجه مطلوب برسیم و این سرمایه‌گذار را معرفی کنیم. 

وی با اشاره به اعتبارات این پروژه عنوان کرد: این پروژه هزینه‌ای بیش از 2 هزار میلیارد تومان دارد که فقط 30 درصد آن آورده دولت و 70 درصد بقیه آورده بخش خصوصی است. بهشتی با تأکید بر نقش سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در استان قم گفت: در زمینه گردشگری نیز بخش خصوصی فعالیت‌های قابل‌توجهی دارد که می‌توان از جمله به هتل‌سازی‌ها و ساخت مجتمع‌های فرهنگی و اقامتی  اشاره کرد.

این خبر را به اشتراک بگذارید