• پنج شنبه 6 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 16 شوال 1445
  • 2024 Apr 25
چهار شنبه 2 مرداد 1398
کد مطلب : 68120
+
-

سفیران اهدای عضو به همدان رسیدند

مسئولان دانشگاه علوم پزشکی ابن‌سینا از سفیران اهدای عضو استقبال کردند. به گزارش فارس، مسئولان دانشگاه علوم پزشکی ابن‌سینا، انجمن اهدای عضو ایرانیان و ورزش و جوانان استان همدان از سفیران اهدای عضو استقبال کردند. 

این دوچرخه‌سواران که با هدف فرهنگ‌سازی برای اهدای عضو از مشهد حرکت خود را آغاز کردند، بهترین قسمت سفر خود را گفت‌وگو با مردمی می‌دانند که به دلیل سبک سفرشان علاقه‌مند به گفت‌وگو با این زوج هستند. آنان قصد دارند کل ایران را با هدف فرهنگ‌سازی در زمینه اهدای عضو رکاب بزنند. 

الهام ظریفیان، بانوی دوچرخه‌سواری که متولد 1366 است، گفت: سفر خود را با شعار «اهدای عضو، اهدای زندگی» و معرفی موسسه خیریه بنیاد کودک آغاز کردیم. این 2 موضوع را در جریان صحبت با مردم معرفی می‌کنیم. 

وی با بیان این‌که مردم با مشاهده پرچم‌ها و شعارهای درج شده روی لباس‌ها از این موضوعات استقبال می‌کنند، افزود: به همراه همسرم تا جایی که توان داشته باشیم می‌خواهیم اکثر استان‌ها را رکاب بزنیم، بنابراین زمان به پایان رسیدن کار ما مشخص نیست. 

مجید عابدی هم که متولد 1360 است همدان را شهری بسیار سرسبز دانست و خوشحالی خود را برای حضور در خنکای هوای این شهر اعلام کرد. این دوچرخه‌سوار با بیان این‌که برای استان همدان برنامه 2 ماهه داریم اظهار کرد: شروع کار ما به نوعی از همدان خواهد بود. از استان‌های دیگر فقط عبور کردیم ولی قصد داریم همه شهرهای همدان را ببینیم. 

وی در خصوص اهمیت فرهنگ‌سازی برای اهدای عضو توضیح داد: فرم‌های اهدای عضو در اختیار داریم و این فرم‌ها را بین مردم توزیع می‌کنیم. عابدی درباره برنامه‌های آتی خود نیز گفت: با توجه به این‌که سبک زندگی ما به این شکل است این برنامه خیرخواهانه ادامه خواهد داشت. 
 

این خبر را به اشتراک بگذارید