• پنج شنبه 6 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 16 شوال 1445
  • 2024 Apr 25
چهار شنبه 2 مرداد 1398
کد مطلب : 68119
+
-

نرخ تالارهای عروسی افزایش می‌یابد

نرخ تالارهای عروسی افزایش می‌یابد

رئیس اتحادیه هتل و رستوران‌داران زنجان با بیان این‌که نرخ تالارهای عروسی 40 درصد افزایش می‌یابد، گفت: نرخ‌های جدید پیشنهاد شده است و به محض تأیید اجرایی خواهد شد. 

محمد بازرگان در گفت‌وگو با فارس بیان کرد: با توجه به افزایش قیمت‌هایی که در سال قبل و طی ماه‌های اخیر رخ داده است، از تعداد مشتریان تالارها کاسته شده است. برگزاری مراسم عروسی در تالار نسبت به قبل حدود 10 درصد کاهش یافته است و مردم ترجیح می‌دهند در منزل خود مراسم برگزار کنند. 

وی ادامه داد: با توجه افزایش قیمت‌ها در ماه‌های اخیر، قیمت‌های جدید تالار و نرخ‌های جدید برای تأیید ارسال شده است. باید نرخ‌ها به‌روز باشد و گرنه تالارداران ضرر خواهند کرد. رئیس اتحادیه هتل و رستوران‌داران زنجان افزود: نرخ‌های جدید براساس افزایش قیمتی که در کالاهای مختلف از جمله گوشت و مرغ شاهد هستیم خواهد بود. با این حساب پیش‌بینی ما افزایش 30 تا 40 درصدی نرخ تالارهاست. 

بازرگان کاهش نقدینگی مردم را علت کاهش مشتریان تالارها عنوان کرد و گفت: از کل تالارهای زنجان حدود 3 یا 4 واحد تغییر کاربری داده‌اند. در حال حاضر حدود 60 تالار در زنجان فعالیت دارند، اما هیچ باغ‌تالاری در زنجان فعال نیست و مجوزی در این باره صادر نشده است. 
 

 

این خبر را به اشتراک بگذارید