• پنج شنبه 30 فروردین 1403
  • الْخَمِيس 9 شوال 1445
  • 2024 Apr 18
چهار شنبه 2 مرداد 1398
کد مطلب : 68112
+
-

حکم جدید برای مدیرکل کانون پرورش فکری فارس

کانون
حکم جدید برای مدیرکل کانون پرورش فکری فارس

مدیران اجرایی مرحله‌ منطقه‌ای بیست‌ودومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی، دراحکامی جداگانه ازسوی رئیس این رویداد فرهنگی منصوب شدند.

به گزارش اداره‌کل روابط‌عمومی و اموربین‌الملل کانون «محمدرضا زمردیان» دراین احکام به توان و شایستگی این 5مدیرکل کانون اشاره و ابرازامیدواری کرده است با توجه به شرح وظایف مقرر در شیوه‌نامه و بهره‌مندی از توانمندی‌ها، بسترها و ظرفیت‌های درون و برون سازمانی موجود در 5استان‌ منتخب، مرحله منطقه‌ای جشنواره را هرچه شکوه‌مندتر برگزار کنند. 

براساس این خبر رئیس بیست‌ودومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی، «جواد زاهدی» مدیرکل کانون استان آذربایجان غربی را به‌عنوان مدیر اجرایی منطقه‌ یک و «محمدجواد محمدی» مدیرکل کانون کانون لرستان را به سمت مدیر اجرایی منطقه‌ 2 درتقسیم‌بندی‌های کانون منصوب کرد.

 معاون فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هم‌چنین «زهرا افتخاری» مدیرکل کانون فارس، «ابراهیم زره‌ساز» مدیرکل کانون استان خراسان رضوی و «مجبوبه رجب‌نسب‌آقامحلی» مدیرکل کانون گلستان را نیز به ترتیب به عنوان مدیران اجرایی مناطق 3، 4 و 5 انتخاب کرده است.

فراخوان بیست‌ودومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی ۲۱تیر منتشر شده است و مرحله پایانی آن پس از برپایی جشنواره‌های استانی و منطقه‌ای، آذر ۱۳۹۸ هم‌زمان با شب یلدا در تهران برگزار می‌شود.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید