• شنبه 1 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 11 شوال 1445
  • 2024 Apr 20
چهار شنبه 2 مرداد 1398
کد مطلب : 68107
+
-

«کتاب‌ یک‌صفحه‌ای» برای مسافران مترو

توزیع سری جدید «کتاب‌ یک‌صفحه‌ای» با حضور جمعی از فعالان فرهنگی در ایستگاه‌های شهید آوینی و نمازی مترو شیراز به منظور فرهنگ‌سازی مطالعه آغاز شد.

 به گزارش تسنیم، در این مراسم « حسن مرادی» مدیرعامل سازمان حمل‌ و‌ نقل ریلی شهرداری شیراز، اظهار کرد: طرح متروکتاب برای سومین سال است که به عنوان یک برند ملی همچنان با قدرت و موثراجرا می‌شود و ادامه دارد.

وی بیان کرد: در همین راستا امروز به مناسبت هفته بهزیستی و در تفاهمی سه جانبه بین اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس، سازمان بهزیستی استان فارس و سازمان حمل ‌و ‌نقل ریلی شهرداری شیراز، طرح توزیع «کتاب‌یک‌صفحه‌ای» با موضوعات مرتبط با بهزیستی آغاز شد.

مدیرعامل سازمان حمل‌ و ‌نقل ریلی شهرداری شیراز با اشاره به برخی مشکلات مبتلابه جامعه بیان کرد که ریشه این مشکلات در ضعف فرهنگی و آگاهی است. مرادی هزینه‌کرد در بخش فرهنگ و افزایش آگاهی را سرمایه‌گذاری برای استفاده بهتر از دیگر منابع دانست و اعلام کرد ما برای تعامل و همکاری فرهنگی با تمامی سازمان‌ها و دستگاه‌ها اعلام آمادگی می‌کنیم.

مرادی در پایان از سازمان‌ها و اداره‌های خدمت‌رسان دعوت کرد تا با مشارکت در طرح متروکتاب، ضمن اعتلای فرهنگ مطالعه به تبیین خدمات سازمانی خود بپردازند.
موسوی مدیر کل بهزیستی فارس نیز در این مراسم آموزش مهارت‌های زندگی را از ملزومات افراد جامعه برای زندگی بهتر برشمرد و افزود: مهارت‌های زندگی همون چتری است، که از آسیب‌های اجتماعی جلوگیری می‌کند و کتاب در این زمینه بسیار موثر است.

وی آشنایی آحاد جامعه با خدمات گسترده این سازمان خدمت رسان را از جمله اهداف انتشار سری جدید «کتاب‌یک‌صفحه‌ای» برشمرد و بیان کرد: به مناسبت هفته بهزیستی و طی تفاهمی سه جانبه بین اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس، سازمان بهزیستی استان فارس و سازمان حمل ‌و‌ نقل ریلی شهرداری شیراز، طرح توزیع «کتاب‌یک‌صفحه‌ای» با موضوعات مرتبط با بهزیستی آغاز شد.

«امید بخش» معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس نیز اظهار کرد: طرح «کتاب‌یک‌صفحه‌ای» و «متروکتاب» به عنوان طرحی نوآورانه و موثر از سوی سازمان‌های مختلف در سراسر کشور مورد استقبال واقع شده است. وی سختکوشی و پیگیری را از نیازهای فعالان حوزه فرهنگ بر شمرد و از همکاری مترو شیراز در پیشبرد این هدف والا قدردانی کرد.

این خبر را به اشتراک بگذارید