• پنج شنبه 6 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 16 شوال 1445
  • 2024 Apr 25
چهار شنبه 2 مرداد 1398
کد مطلب : 68104
+
-

بازآفرینی 11 محله در بوشهر و برازجان

خبرخوان
بازآفرینی 11 محله در بوشهر و برازجان

مدیر کل راه و شهرسازی استان بوشهر از سکونت ۳۰ درصد از جمعیت ۱۲ شهر استان بوشهر در محلات ناکارآمد خبر داد. 

به گزارش مهر، «فرزاد رستمی» در نشست ستاد بازآفرینی محلات هدف استان بوشهر اظهار کرد: در ۱۲ شهر استان محلات ناکارآمد داریم که در مجموع 1۶۸۵ هکتار مساحت و ۱۸۳ هزار نفر جمعیت دارند. 

وی خاطرنشان کرد: در شهرهای برازجان و بوشهر ۱۱ محله برای اجرای طرح‌های روبنایی و زیرساختی تعیین شده است. مدیر کل راه و شهرسازی استان بوشهر با اشاره به صدور ۳۷۸ پروانه برای نوسازی واحدهای مسکونی در بافت‌های فرسوده بیان کرد: در این زمینه، 1۵۹۰ واحد مسکونی احیا می‌شود. این مسئول با تاکید بر لزوم اعمال تخفیف صدور پروانه ساختمانی توسط شهرداری‌ها به‌ویژه شهرداری بوشهر افزود: 3/12 میلیارد ریال از پروژه‌ها در بافت ناکارآمد شهری برازجان، ۲۰ میلیارد ریال برای شهر بوشهر و 7/8 میلیارد ریال برای شهر خورموج مصوب شده است. 

رستمی ادامه داد: در مجموع ۴۱ میلیارد ریال برای اجرای پروژه‌های دیوار حفاظتی، سرای محله، چمن مصنوعی ورزشی، سالن ورزشی، زیرساخت‌های عمران شهری، و فضای بهداشتی، درمانی و آموزشی مصوب شده است. 

وی با بیان این‌که از ۳۴ هزار و ۷۱۵ واحد مسکن مهر در استان بوشهر تاکنون ۳۱ هزار و ۶۵۷ واحد تکمیل و واگذار شده است بیان کرد: 20۳۲ واحد مسکونی مهر استان بوشهر امسال افتتاح و واگذار و ۵۲۸ واحد دیگر سال آینده تکمیل می‌شود. 
 

این خبر را به اشتراک بگذارید