• پنج شنبه 6 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 16 شوال 1445
  • 2024 Apr 25
چهار شنبه 2 مرداد 1398
کد مطلب : 68100
+
-

9 طلای دوندگان بوشهری در مسابقات جهانی کم‌بینایان

رئیس هیات دو و میدانی کم‌بینایان و نابینایان استان بوشهر گفت: دوندگان بوشهری در مسابقات جهانی کم‌بینایان لهستان ۹ مدال گرفتند. به گزارش مهر، «محمدرضا ابراهیم‌زاده» افزود: رقابت‌های جهانی دو و میدانی کم‌بینایان و نابینایان در بیدگوشج لهستان برگزار شد و 6 ورزشکار بوشهر به نمایندگی از کشورمان در آن حضور داشتند.

وی با اشاره به کسب ۹ مدال توسط ورزشکاران بوشهری اضافه کرد: آخرین روز از مسابقات جهانی دو و میدانی کم‌بینایان و نابینایان جهان، عذرا مهدوی‌کیا در ماده دو ۴۰۰ متر با کسب رکورد 07/10 دقیقه نشان برنز را کسب کرد. نفر اول از کشور مراکش و نفر دوم از کشور کلمبیا بودند. رئیس هیات دو و میدانی استان بوشهر بیان کرد: در این مسابقات، عذرا مهدوی‌کیا نیز پیش از نشان برنزی که دیروز در ماده ۴۰۰ متر گرفت، در ماده پرتاب نیزه کلاس T۱۳ با ثبت رکورد ۳۵ متر و ۴ سانتی‌متر نشان طلا را به گردن آویخت و رکورددار آسیا و ایران شد.

ابراهیم زاده ادامه داد: امیر خسروانی در ماده پرش طول کلاس T۱۲، موفق شد با کسب رکورد ۷ متر و ۹ سانتی‌متر به نشان طلا دست یابد و رکورد کشور را بهبود بخشید. این ورزشکار همچنین در ماده دو ۱۰۰ متر، با رکورد 41/11 ثانیه نشان نقره گرفت.رئیس هیات دو و میدانی کم‌بینایان و نابینایان استان بوشهر بیان کرد: علی شمشیری دیگر ملی‌پوش بوشهری در پرتاب دیسک با کسب رکورد 22/43 متر به نشان طلا و در ماده پرتاب وزنه کلاس T۱۲ با ثبت رکورد ۱۲ متر و ۴۳ سانت‌یمتر به نشان برنز دست یافت.

ابراهیم‌زاده گفت: همچنین سید حبیب حسینی در دو ۲۰۰ متر با زمان 94/23 ثانیه به نشان نقره رسید. ناصر حسن‌پور در همین ماده با زمان 56/24 ثانیه به نشان برنز دست یافت و سجاد نیک‌پرست در پرتاب نیزه با ثبت رکورد 83/56 متر نشان برنز گرفت.

این خبر را به اشتراک بگذارید