• پنج شنبه 30 فروردین 1403
  • الْخَمِيس 9 شوال 1445
  • 2024 Apr 18
چهار شنبه 2 مرداد 1398
کد مطلب : 68093
+
-

پرونده مسکن مهر امسال بسته می‌شود

خبرخوان
پرونده مسکن مهر امسال بسته می‌شود

استاندار بوشهر با تاکید بر تسریع در تکمیل پروژه مسکن مهر گفت: عزم دولت بر تکمیل واحدهای باقی‌مانده مسکن مهر است تا پرونده این واحدها بسته شود.

 به گزارش ایسنا، «عبدالکریم گراوند» در نشست ستاد بازآفرینی و شورای مسکن با تاکید بر این‌که عزم دولت در سال جاری تکمیل واحدهای مسکن مهر در استان‌هاست، اظهار کرد: امسال باید با همکاری همه دستگاه‌های اجرایی ذی‌ربط زمینه تسریع در تکمیل مسکن مهر در شهرهای استان بوشهر فراهم شود. 

وی با تاکید بر تسریع در تکمیل مسکن مهر برازجان خواستار حل مشکل این طرح در حوزه آب و فاضلاب شد و بیان کرد: اعتبارات لازم برای انجام تعهدات در این زمینه تخصیص یابد.  استاندار بوشهر یادآوری کرد: باید با ارائه راهکارهای لازم زمینه تکمیل طرح‌های مسکن مهر و رفع مشکلات مردم در این بخش فراهم شود.

گراوند با اشاره به اجرای طرح شهرک مسکونی سیراف بیان کرد: در مورد اجرای شهرک مسکونی سیراف با پیگیری‌های لازم در زمینه حل مشکلات ‌زیست‌محیطی، مشکلات محیط‌ زیست آن تعیین تکلیف شود. 


محدودیت اراضی در شهر بوشهر 

استاندار بوشهر از انعقاد تفاهم‌نامه برای آزادسازی بخشی از اراضی در محدوده پایگاه دریایی ارتش بوشهر خبر داد و بیان کرد: برای آزادسازی اراضی یادشده پیگیری‌های لازم انجام شود تا پروژه‌های مورد نظر شتاب بیشتری یابد. 

وی با بیان این‌که محدودیت اراضی در شهر بوشهر یکی از مشکلات مهم این شهر است، تاکید کرد: با اجرایی شدن تفاهم‌نامه آزادسازی بخشی از اراضی پایگاه دریایی بوشهر زمینه تامین اراضی برای ساخت مسکن فراهم می‌شود. همچنین برای ساخت مسکن کارکنان دولت در شهر بوشهر برنامه‌ریزی لازم صورت گرفته است. 

عبدالکریم گراوند بازسازی و عمران بافت‌های ناکارآمد و فرسوده استان بوشهر را مورد اشاره قرار داد و افزود: برای احیای بافت‌های فرسوده و ساخت مسکن در این بافت‌‌ها تسهیلات ویژه مصوب شده و تخصیص یافته است. 

استاندار بوشهر از افزایش سقف وام مسکن مهر خبر داد و بیان کرد: برای تسریع در تکمیل مسکن مهر استان بوشهر با توجه به افزایش تسهیلات بانکی از 40 میلیون به 50 میلیون تومان، زمینه‌های پرداخت وام 50 میلیون تومانی به متقاضیان این طرح برای تکمیل پروژه مسکن مهر فراهم شود.

این خبر را به اشتراک بگذارید