• شنبه 1 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 11 شوال 1445
  • 2024 Apr 20
چهار شنبه 2 مرداد 1398
کد مطلب : 68086
+
-

اجرای ۲۵۰ پروژه عمرانی شهری در شیراز

شهردار: با تخصیص اعتبار لازم، امسال سال رونق پروژه‌های عمرانی شهرداری است

شهردار شیراز گفت: در حال حاضر در بیش از ۲۵۰ نقطه شهر پروژه‌های عمرانی بزرگ و کوچک در حال اجرا است. 

به گزارش تسنیم، «حیدر اسکندرپور» در بازدید از معاونت فنی و عمرانی شهرداری شیراز اظهار کرد: با توجه به تسریع عملیات عمرانی پروژه‌های شهری، شهروندان امسال شاهد به ثمر نشستن پروژه‌های بزرگ شهری در حوزه‌های عمرانی، فرهنگی و ترافیکی هستند. 

وی بیان کرد: با اعلام این‌که در بیش از 250 نقطه شهر پروژه‌های عمرانی بزرگ و کوچک در حال اجراست، اضافه کرد: با تخصیص و تامین اعتبار لازم، امسال سال رونق پروژه‌های عمرانی شهرداری شیراز است.

شهرداری شیراز پاکدستی و سلامت مدیران و کارکنان شهرداری را اولویتی دانست که با جدیت دنبال می‌شود. وی افزود: از رفتارهای اشتباه و ناسالم در هر سطحی از کارکنان چشم‌پوشی نخواهم کرد و از معاونین مجموعه مدیریت شهری خواسته‌ام که سدی محکم در برابر زیر سوال بردن عزت نفس شهرداری شوند. با این راهبرد در حال کاهش فساد و ارتقای سلامت و جایگاه مردمی شهرداری هستیم. 

اسکندرپور از آماده‌سازی فهرستی از معابر برای روکش و بهسازی آسفالت در ماه‌های پیش رو خبر داد و گفت: براساس نظر شهروندان سهم آسفالت معابر در بودجه امسال و سال آینده افزایش قابل توجهی یافته است. از معاون فنی و عمرانی می‌خواهم با برنامه‌ای مدون موضوع آسفالت معابر را به صورت ویژه دنبال کند.

شهردار شیراز با اشاره به این‌که گردشگران پاکیزگی شیراز را مثال‌زدنی می‌دانند، گفت: پاکیزه نگه‌داشتن شهر، آسفالت معابر و توسعه فضای سبز از اولویت‌های اصلی مجموعه شهرداری است و ارتقای این موارد در دستور کار قرار دارد. «حسین آرگیو» معاون فنی و عمرانی شهرداری شیراز نیز در این دیدار گفت: طبق برنامه‌ها و تاکید شهردار شیراز و شورای شهر در مسیر رضایت شهروندان گام بر می‌داریم.

وی همچنین گزارشی از انجام پروژه‌های پیاده‌روسازی، لوله‌گذاری آب‌های سطحی، آسفالت معابر، پارک‌سازی، بهبود منظر شهری، پیاده‌راه‌سازی، پروژه‌های عمرانی، فرهنگی و ترافیکی ارائه کرد.

این خبر را به اشتراک بگذارید