• پنج شنبه 6 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 16 شوال 1445
  • 2024 Apr 25
چهار شنبه 2 مرداد 1398
کد مطلب : 68071
+
-

نخستین نمایشگاه بومی‌سازی تجهیزات فولاد خوزستان

نخستین نمایشگاه بومی‌سازی قطعات و تجهیزات گروه فولاد خوزستان 23 مردادماه در اهواز برگزار می‌شود. «غلامرضا فروغی‌نیا» مدیر روابط عمومی شرکت فولاد خوزستان در گفت‌و‌گو با ایسنا اظهار کرد: اولین نمایشگاه تخصصی بومی‌سازی قطعات، تجهیزات و مواد گروه فولاد خوزستان از تاریخ ۲۳ تا ۲۵ مرداد در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی اهواز برگزار می‌شود.

وی با بیان این‌که این شرکت در راستای ارتباط هرچه بهتر با صنعتگران خوزستان و توانمندسازی بخش داخلی اقدام به برگزاری این نمایشگاه کرده است، افزود: ثبت‌نام شرکت‌ها برای دریافت غرفه در اولین نمایشگاه تخصصی بومی‌سازی قطعات، تجهیزات و مواد گروه فولاد خوزستان آغاز شده است.

فروغی‌نیا گفت: همه صنعتگران فعال در زمینه ساخت قطعات، تجهیزات و مواد برای مشارکت و درخواست غرفه رایگان می‌توانند به دبیرخانه این نمایشگاه واقع در ساختمان روابط عمومی شرکت فولاد خوزستان مراجعه کنند یا با شماره تلفن ثابت ۰۶۱۳۲۱۳۴۶۹۹ و شماره همراه ۰۹۱۲۴۹۶۳۶۴۹ تماس بگیرند.

وی با بیان این‌که شرکت فولاد خوزستان به منظور حمایت از صنعتگران غرفه‌ها را به صورت رایگان در اختیار آنها قرار می‌دهد، ادامه داد: در این نمایشگاه تنها شرکت‌های درون استان حضور دارند و به زودی لیستی از قطعات مورد نیاز فولاد خوزستان در قالب یک سایت نمایشگاه مجازی در اختیار صنعتگران قرار می‌گیرد.

این خبر را به اشتراک بگذارید