• پنج شنبه 30 فروردین 1403
  • الْخَمِيس 9 شوال 1445
  • 2024 Apr 18
چهار شنبه 2 مرداد 1398
کد مطلب : 68048
+
-

شناسایی نارسایی‌های پاساژ شیک رشت و ابلاغ به مالک

 رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت گفت: نارسایی‌های پاساژ شیک این کلان‌شهر پس از ارزیابی و پایش ایمنی به مالک آن ابلاغ شده است.

به گزارش ایرنا «بابک رمضانی» در این‌ باره بیان کرد: ارزیابی و پایش پاساژ شیک رشت در راستای اجرای تبصره ذیل بند ۱۴ ماده ۵۵ قانون شهرداری‌ها و بر اساس صدور مجوز از سوی معاون دادستان عمومی و انقلاب رشت برای شهرداری به منظور ارزیابی و پایش ایمنی و احصای نواقص از نظر حریق احتمالی در اماکن عمومی اعم از مراکز تجاری، درمانی، آموزشی و اداری انجام شده است.

وی اظهار کرد: کارشناسان واحد پیشگیری و نظارت سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت پس از هماهنگی با مالک پاساژ شیک از آن مکان بازدید کردند و پس از احصای نواقص حریق و حوادث احتمالی، ضرورت رفع نارسایی‌های موجود در مدت ۴۵ روز به مالک پاساژ ابلاغ شده است.

رئیس سازمان آتش‌نشانی رشت بیان کرد: با توجه به بالا بودن ریسک آتش‌سوزی در چنین اماکنی، انتظار می‌رود مالکان و متولیان نسبت به انجام وظایف قانونی خود برای رفع کاستی‌های ایمنی و صیانت از جان و مال افراد و سرمایه‌های ملی اقدام کنند. پاساژ شیک در بازار بزرگ کلان‌شهر رشت قرار دارد. پیش از این پاساژ قدیری این کلان‌شهر مورد ارزیابی و پایش ایمنی قرار گرفته و نارسایی‌های آن به مالک ابلاغ شده بود.

این خبر را به اشتراک بگذارید