• پنج شنبه 6 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 16 شوال 1445
  • 2024 Apr 25
چهار شنبه 2 مرداد 1398
کد مطلب : 68047
+
-

هزینه 120میلیارد ریالی بازسازی ورزشگاه وطنی قائمشهر

معاون عمرانی استاندار مازندران گفت: دولت با وجود محدودیت مالی ۱۲۰ میلیارد ریال برای بهسازی و بازسازی ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر به منظور فراهم شدن بستر میزبانی و تمرین تیم نساجی اعتبار تخصیص داد.«مهدی رازجویان» در گفت‌و‌گو با ایرنا اظهارکرد: تاکنون بیش از ۹۰ درصد از بهسازی و بازسازی ورزشگاه شامل بازسازی سرویس بهداشتی تماشاگران، سرویس بهداشتی و حمام رختکن بازیکنان، بازسازی رختکن بازیکنان مهمان و میزبان، جداسازی ورودی تیم‌ها، اتاق ماساژ، اتاق داور و مربی خاتمه یافته است.

وی نصب 2 دستگاه نورافکن جدید را از دیگر موارد برای بهسازی و بازسازی ورزشگاه شهید وطنی در سال جاری بیان کرد و گفت: با نصب این نورافکن‌ها تیم نساجی می‌تواند رقابت‌های لیگ برتر را حتی در صورت لزوم در شب نیز برگزار کند.معاون استاندار مناسب‌سازی جایگاه تماشاگران ویژه را از دیگر اقدامات انجام شده در این ورزشگاه عنوان کرد که مطابق با درخواست سازمان لیگ انجام شد.

رازجویان در مورد نصب صندلی هم اظهار کرد: نصب صندلی از امروز شروع شد و پیش‌بینی می‌شود تا پایان هفته جاری کار نصب در جایگاه به پایان برسد.وی مطالبات ۳۵ میلیارد ریالی پیمانکار را یکی از چالش‌های پیش رو برای بازسازی این ورزشگاه بیان کرد و گفت: پیگیری دریافت مطالبات پیمانکار در حال انجام است، ولی با توافقی که با پیمانکار شد، کارها با این مطالبات طبق زمان‌بندی
 پیش می‌رود.

معاون عمرانی استاندار مازندران افزود: دولت در 2 فصلی که نساجی قائمشهر به عنوان نماینده مازندران در لیگ برتر حضور دارد از لحاظ مالی مساعدت‌های خوبی برای بهسازی و بازسازی این ورزشگاه انجام داد. نیمی از کارها شامل مناسب‌سازی سکوها، نصب 2 دستگاه نورافکن، دستگاه اسکوربورد (تلویزیون بزرگ ورزشگاهی) در سال گذشته انجام شده بود.

رازجویان افزود: مدیریت ارشد استان وضعیت بهسازی و بازسازی ورزشگاه شهید وطنی را روزانه پیگیری می‌کند. نظارت استاندار باعث شد تا هم اعتبارات بهسازی با وجود محدودیت مالی دولت به استان تخصیص داده شود و هم این‌که کارهای عمرانی با سرعت بیشتری دنبال شود.

وی ادامه داد: ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر تا زمان اولیه شروع رقابت‌های لیگ برتر که 10 مرداد است، به طور کامل آماده می‌شود و مشکلی برای میزبانی تیم نساجی در این ورزشگاه وجود نخواهد داشت.

این خبر را به اشتراک بگذارید