• چهار شنبه 5 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 15 شوال 1445
  • 2024 Apr 24
چهار شنبه 2 مرداد 1398
کد مطلب : 68020
+
-

افتتاح ۳۰ طرح اشتغال‌زا در رودبار جنوب

با حضور مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید و جمعی از مسئولان ۳۰ طرح اشتغال‌زایی این صندوق در رودبار جنوب استان کرمان به بهره‌برداری رسید. 

به گزارش ایرنا، این ۳۰ طرح خوداشتغالی و کارفرمایی در رودبار جنوب با اعتباری افزون بر ۲۰ میلیارد ریال از محل تسهیلات راه‌اندازی شده‌اند و برای ۶۰ نفر نیز به طور مستقیم ایجاد اشتغال شده است. 

طرح واحد پرورش گاو گوشتی با ظرفیت ۵۰ رأس با اعتباری افزون بر4 میلیارد ریال در روستای رضاآباد رودبار جنوب به عنوان یکی از طرح‌های نمادین افتتاح شد. 

مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید در حاشیه این مراسم گفت: در راستای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و حمایت از اشتغال پایدار روستایی به‌ویژه در مناطق کمتربرخودار صندوق برنامه‌هایی را در راستای طرح‌های اشتغال‌زایی طراحی می‌کند. 

 «اصغر نوراله‌زاده» افزود: برای طرح‌های اشتغال‌زایی رودبار جنوب از محل اشتعال روستایی اعتباری افزون بر ۲۰ میلیارد ریال پرداخت شده و در روزهای آینده ۱۲ میلیارد ریال دیگر پرداخت می‌شود. 

وی گفت: این طرح‌ها نقش بسزایی در پایدارسازی جمعیت و اشتغال‌زایی برای جونان دارد. 


بزرگ‌ترین طرح گاوداری در جنوب کرمان 

با حضور مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید و جمعی از مسئولان بزرگ‌ترین طرح گاوداری ۵۰۰ راسی شهرستان فاریاب با اعتباری افزون بر ۱۸ میلیارد ریال در جنوب استان کرمان به بهره‌برداری رسید. با این طرح برای 8 نفر در فاریاب اشتغال‌زایی ایجاد شد.

این خبر را به اشتراک بگذارید