• شنبه 1 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 11 شوال 1445
  • 2024 Apr 20
سه شنبه 1 مرداد 1398
کد مطلب : 67918
+
-

نقشه خواستگار قلابی برای سرقت طلاهای دختران


پسر جوان پس از آشنایی با دختران دم‌بخت به آنها وعده ازدواج می‌داد تا نقشه سرقت طلاهایشان را عملی کند.
به گزارش همشهری، متهم، جوانی 30ساله است که از طریق تلگرام با طعمه‌هایش آشنا می‌شد و خودش را مهندس برق معرفی می‌کرد و مدعی می‌شد که در یک شرکت خصوصی مشغول به‌کار است و درآمد خوبی دارد. او پس از مدتی چت‌کردن با طعمه‌هایش با آنها قرار ملاقات می‌گذاشت و با ظاهری مرتب به سر قرار می‌رفت و در همان ملاقات اول، اعتماد آنها را جلب می‌کرد.
او سپس به طعمه‌هایش پیشنهاد ازدواج می‌داد و وقتی با جواب مثبت‌شان روبه‌رو می‌شد، آنها را به پارکی خلوت می‌کشاند و سپس با تهدید چاقو طلاهایشان را سرقت می‌کرد و پا به فرار می‌گذاشت.
با شکایت شاکیان، تحقیقات پلیس برای دستگیری خواستگار قلابی شروع و معلوم شد که پسر جوان در یکی از شهرهای شمالی کشور زندگی می‌کند و هر‌بار که موفق به فریب دختری می‌شود، راهی تهران شده و پس از سرقت از او به شهرشان بر‌می‌گردد. با این اطلاعات، تیمی از کارآگاهان پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران وارد عمل شدند و با زیرنظر گرفتن این فرد متوجه شدند که وی به‌تازگی با دختری جوان آشنا شده و با او در پارکی در خیابان جشنواره قرار گذاشته است.
به این ترتیب کارآگاهان راهی آنجا شدند و سارق حرفه‌ای را پیش از سرقت از طعمه‌اش دستگیر کردند. به گفته سرهنگ کامیار چهری، رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران، متهم 27تیرماه دستگیر شد و پس از انتقال به اداره آگاهی به سرقت‌ از دختران مجرد اعتراف کرد. او مدعی شد که بیشتر طعمه‌هایش را از بین خانم‌های حدودا 35ساله انتخاب می‌کرد و پس از ملاقات با آنها در پارک، طلاهایشان را سرقت می‌کرد‌ و به شهرش‌ می‌گریخت. به گفته وی، ‌‌تحقیقات تکمیلی از متهم ادامه دارد.

این خبر را به اشتراک بگذارید