• شنبه 1 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 11 شوال 1445
  • 2024 Apr 20
سه شنبه 1 مرداد 1398
کد مطلب : 67747
+
-

کوچه‌های تاریک شهر

در استان
کوچه‌های تاریک شهر

تاریکی برخی از کوچه‌ها در شهر بوشهر باعث نارضایتی شهروندان شده و روشنایی برخی از خیابان‌ها و معابر اصلی شهر نیز نیازمند بهبود است. 

به گزارش ایرنا، عضو شورای اسلامی شهر بوشهر گفت: حد فاصل تقاطع میدان آزادی تا محله تنگک اول در تاریکی مطلق است و با توجه به تردد زیاد در این خیابان هر لحظه احتمال وقوع حادثه وجود دارد.

«مهرزاد آسایش» افزود: همچنین با توجه به اصلاح و بازگشایی کوچه‌ها، تعداد زیادی تیر برق وسط کوچه‌ها باقی مانده که این روند باعث حوادث ناخوشایندی شده است. انتظار می‌رود شرکت توزیع نیروی برق استان با همکاری شهرداری برای جابه‌جایی این تیرها اقدام فوری انجام دهد.

وی اضافه کرد: پروژه سرویس‌های بهداشتی خیابان ساحلی با وجود گذشت 5 ماه از آغاز عملیات اجرایی آن هنوز به اتمام نرسیده است. آسایش ادامه داد: از شهرداری انتظار می‌رود این کار را با قید فوریت در دستور کار قرار دهد، زیرا اتمام پروژه سرویس بهداشتی نباید کار سختی برای مجموعه عمرانی شهرداری باشد.

وی با اشاره به گرانی‌های بلیت پروازهای مسیر بوشهر- تهران اظهار کرد: وضعیت قیمت‌های بلیت هواپیما در بوشهر که به رقم‌های میلیونی رسیده باعث نارضایتی شدید شهروندان شده است.
آسایش گفت: نبود نظارت کافی باعث رشد سرسام‌آور این قیمت‌ها شده است. 

در این زمینه، شورای بوشهر می‌تواند در نامه‌ای از مجمع نمایندگان استان و وزیر راه و شهرسازی این مطالبه جدی شهروندان را برای کاهش قیمت بلیت هواپیما پیگیری کند.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید