• جمعه 31 فروردین 1403
  • الْجُمْعَة 10 شوال 1445
  • 2024 Apr 19
سه شنبه 1 مرداد 1398
کد مطلب : 67718
+
-

اعلام نرخ ثابت برای مرغ

اعلام نرخ ثابت برای مرغ

رئیس اتحادیه مرغ و ماهی همدان گفت: ستاد تنظیم بازار کشور نرخ ثابت هر کیلوگرم مرغ را ۱۲ هزار و ۹۰۰ تومان تعیین کرد. این قیمت طی روز‌های آینده اعلام و ابلاغ می‌شود. 

جواد عاشوری در گفت‌و‌گو با تسنیم اظهار کرد: در حال حاضر قیمت هر کیلو مرغ در بازار همدان حداکثر 13 هزار و 500 تومان است. با فروشندگانی که گرانفروشی کنند برخورد قانونی می‌شود. وی با تأکید بر این‌که در بحث عرضه مرغ مشکلی وجود ندارد، افزود: در فصول گرم سال جوجه‌‌ریزی در استان‌های گرمسیر متوقف می‌شود و ما مجبور به تامین مرغ این مناطق هستیم. 

رئیس اتحادیه مرغ و ماهی همدان ادامه داد: از طرفی وجود گردشگران در استان‌های مختلف سبب بر هم خوردن میزان عرضه و تقاضا می‌شود به طوری که در برخی استان‌ها میزان تقاضا نسبت به عرضه افزایش یافته است. عاشوری با بیان این‌که روزانه 60 تا 70 تن مرغ در بازار توزیع می‌شود، گفت: خوشبختانه در زمینه عرضه مشکلی نداریم. 

وی از افزایش قیمت تخم‌مرغ خبر داد و تصریح کرد: مهم‌ترین علت این گرانی مربوط به صادرات این کالاست. رئیس اتحادیه مرغ و ماهی همدان توضیح داد: اکنون قیمت هر شانه تخم‌مرغ بین 16 تا 20 هزار تومان است. قیمت هر شانه با توجه به سایز و وزن تخم‌مرغ‌ها تعیین می‌شود. 
 

این خبر را به اشتراک بگذارید