• پنج شنبه 30 فروردین 1403
  • الْخَمِيس 9 شوال 1445
  • 2024 Apr 18
دو شنبه 31 تیر 1398
کد مطلب : 67712
+
-

ساماندهی سراب نیلوفربه شهریور موکول شد

خبرخوان
ساماندهی سراب نیلوفربه شهریور موکول شد

مدیرعامل شرکت توسعه گردشگری کرمانشاه گفت: به سبب وجود برخی مشکلات همچون نبود بودجه و بارندگی‌های فصل بهار، تعمیرات اساسی مجموعه سراب نیلوفر را به شهریور موکول کرده‌ایم. به گزارش ایسنا «حامد سپهری» به انتشار خبری که چندی پیش به نقل از معاون دادستان کرمانشاه ‌منتشر شد، واکنش نشان داد و ‌ به این انتقادات پاسخ گفت.  این مسئول با بیان این‌که شرکت توسعه گردشگری از اواخر بهمن سال گذشته مجموعه سراب نیلوفر را از دادگستری تحویل گرفته، اظهار کرد: زمانی که این مجموعه را تحویل گرفتیم، زیرساخت‌های آن از قبیل محوطه، فضای سبز، تاسیسات الکتریکی و مکانیکی به دلیل بهره‌برداری‌های غیرصحیح پیمانکار قبلی دچار آسیب‌های جدی شده بود.

وی تصریح کرد: با توجه به فاصله اندک زمانی که به ایام عید نوروز داشتیم، لذا اقدامات اضطراری همچون بازسازی سرویس‌های بهداشتی، نوسازی قایق‌ها، رنگ‌آمیزی، بازسازی، دیوارکشی و ایمن‌سازی آلاچیق‌ها، بازسازی و راه‌اندازی غرفه‌ها، جمع‌آوری بیش از ٧٠ قلاده سگ ولگرد و... را در این مجموعه اجرا کردیم تا آماده پذیرایی از میهمانان نوروزی شود.


نبود بودجه دولتی برای بازسازی تاسیسات

مدیرعامل شرکت توسعه اضافه کرد: بارندگی‌های شدیدی که بهار امسال داشتیم، استقبال بالای گردشگران و نبود بودجه دولتی جهت بازسازی تاسیسات زیرساختی مجموعه باعث شد نتوانیم کلیه نواقص را برطرف کنیم، درنتیجه تعمیرات اساسی مجموعه را به منظور رفاه حال گردشگران به اواخر شهریور موکول کردیم.  سپهری در خصوص واگذاری برخی بخش‌های مجموعه به بخش خصوصی نیز عنوان کرد: با واگذاری بهره‌برداری از بخش‌های مختلف مجموعه به بخش خصوصی توانسته‌ایم برای 20 نفر به‌صورت مستقیم اشتغال‌زایی کنیم.

وی افزود: طی این مدت که مدیریت این مجموعه توسط شرکت توسعه گردشگری اداره شده، تمام تلاش خود را به کار بسته‌ایم تا در راستای احترام به حقوق عامه مردم و گردشگران خدمات قابل قبولی به آنها ارائه دهیم، هرچند قطعا در این میان قصور و کوتاهی‌هایی نیز صورت گرفته است. این مسئول اظهار کرد: می‌دانیم در شرایط کنونی تا رسیدن به ارائه خدمات درخور شأن مردم کرمانشاه و گردشگران فاصله داریم و از این بابت هم عذرخواهی می‌کنیم، اما قول می‌دهیم از تلاش برای رسیدن تا حد مطلوب خدمات کوتاهی نکنیم.

این خبر را به اشتراک بگذارید