• پنج شنبه 30 فروردین 1403
  • الْخَمِيس 9 شوال 1445
  • 2024 Apr 18
دو شنبه 31 تیر 1398
کد مطلب : 67582
+
-

وعده‌های نقل و انتقالاتی تراکتور محقق نشد

تراکتوری‌ها در حالی برای جذب بازیکن خارجی تعلل می‌کنند که زمان زیادی تا پایان فصل نقل و انتقالات نمانده است

باشگاه تراکتور هنوز نتوانسته به وعده‌های خود مبنی بر جذب بازیکن خارجی عمل کند و همین موضوع نگرانی‌هایی را به وجود آورده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، باشگاه تراکتور برای تحقق رؤیای قهرمانی در فصل نوزدهم چند بازیکن جدید از جمله «رشید مظاهری»، «سعید مهری»، «محمد مسلمی‌پور»، «محمد خانزاده»، «مسیح زاهدی»، «مهدی تیکدری»، «میثم تیموری» و «رضا شکاری» را به خدمت گرفته است و در ادامه مسیر قصد دارد ۳ بازیکن خارجی و ۲ بازیکن لیگ برتری به خدمت بگیرد تا پرونده نقل و انتقالاتی خود را ببندد. تراکتوری‌ها فصل گذشته در خطوط دروازه‌بانی، دفاع و حمله ضعف‌هایی داشتند که بررسی خرید‌های این فصل سرخ‌پوشان تبریزی نشان می‌دهد تاکنون آن‌ها به خوبی در پست‌هایی که ضعف داشتند بازیکن گرفته‌اند تا برای فصل بعد با مشکل مواجه نشوند. 


تعلل باشگاه تراکتور در جذب بازیکن خارجی 

البته هرقدر تراکتوری‌ها در جذب بازیکنان داخلی موفق بودند، تاکنون نتوانسته‌اند بازیکن خارجی به خدمت بگیرند؛ همین موضوع باعث اعتراض هواداران تراکتور شده است. در حالی که مسئولان تراکتور وعده داده بودند در اردوی ترکیه چند بازیکن خارجی جذب می‌شوند، تاکنون خبری از خرید جدید تراکتور منتشر نشده است. 

به هر حال زمان زیادی تا پایان نقل و انتقالات باقی نمانده است و هواداران تراکتور نگران تکمیل نشدن ترکیب تیم محبوب خود هستند و این موضوع آن‌ها را به یاد فصل گذشته می‌اندازد که با وجود اضافه شدن بازیکنان مطرح و ستاره به تیمشان هفته‌ها طول کشید تا افراد جدید با سایر بازیکنان هماهنگ شوند و همین مساله باعث از دست دادن امتیازات زیادی در ابتدای فصل شد. به نظر می‌رسد تراکتوری‌ها به علت بی‌انضباطی‌ها و حاشیه‌هایی که بازیکنان خارجی در فصل گذشته به وجود آوردند قصد ندارند اشتباهات گذشته را تکرار کنند و با وسواس زیادی به دنبال جذب خارجی‌ها هستند و همین موضوع باعث تأخیر در انتخاب افراد جدید شده است. 


درخواست باشگاه تراکتور از هواداران 

علاوه بر این مسئولان باشگاه تراکتور از هواداران خود می‌خواهند این باشگاه را برای جذب بازیکن تحت فشار قرار ندهند و کمک کنند تیم محبوبشان در آرامش به کار خود در بازار نقل و انتقالات ادامه دهد و افراد خوبی را به خدمت بگیرد؛ همچنین در حالی که گفته می‌شود ۲ بازیکن آفریقایی در اردوی ترکیه مورد تأیید دنیزلی قرار گرفتند و به زودی اسامی‌شان رسانه‌ای می‌شود، تراکتوری‌ها اعلام کردند هنوز دنیزلی در جذب بازیکن خارجی به نتیجه نهایی نرسیده است و در مرحله بررسی اشخاص مد نظر خود قرار دارد.  

البته هواداران تراکتور به خوبی مسائل و مشکلات تیمشان برای جذب بازیکن را می‌دانند، اما از مسئولان تیم خود انتظار دارند هرچه سریع‌تر تکلیف بازیکنان خارجی و داخلی را مشخص کنند تا برای هماهنگی با سایر بازیکنان با مشکل مواجه نشوند و از هفته‌های اول گام محکمی برای قهرمانی بردارند. 

این خبر را به اشتراک بگذارید