• پنج شنبه 6 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 16 شوال 1445
  • 2024 Apr 25
یکشنبه 30 تیر 1398
کد مطلب : 67216
+
-

حمله تمساح به دختربچه سربازی

مدیر کل حفاظت محیط ‌زیست سیستان و بلوچستان گفت: نزدیک شدن اهالی محلی به برکه به خاطر آب مصرفی موجب وارد شدن آسیب جدی به دست دختربچه اهل روستای کشاری از توابع سرباز شد. 

 «وحید پورمردان» در گفت‌و‌گو با باشگاه خبرنگاران جوان افزود: مشکل قطع آب مصرفی در روستا و نزدیک شدن اهالی محلی به برکه محل‌ زیست تمساح موجب وارد شدن آسیب جدی به دست دختربچه اهل روستای کشاری از توابع سرباز شد. 

پورمردان افزود: با توجه به فصل گرما و کمبود آب در مناطق روستایی اهالی روستا علی‌رغم وجود تابلو‌های هشداردهنده محیط زیست در منطقه و اطلاع‌رسانی‌های مداوم متأسفانه برای استفاده و برداشت آب به برکه‌های محل ‌زیست تمساح نزدیک می‌شوند که این بار دختربچه اهل روستای کشاری مورد حمله جدی تمساح قرار گرفت. 

وی ادامه داد: دختربچه مذکور برای درمان به بیمارستان چابهار انتقال داده شده و پزشکان در صددند دست آسیب‌دیده وی را در صورت امکان پیوند بزنند. 

تمساح‌ها در این فصل مهاجم هستند و از قلمرو و لانه‌های خود که در آن تخم‌گذاری کرده‌اند، دفاع می‌کنند که نزدیک شدن هر موجودی از جمله انسان را هم به منزله تهدیدی برای نوزادان در شرف تولد خود می‌پندارند.

این خبر را به اشتراک بگذارید