• پنج شنبه 30 فروردین 1403
  • الْخَمِيس 9 شوال 1445
  • 2024 Apr 18
یکشنبه 30 تیر 1398
کد مطلب : 67170
+
-

گسترش فضاهای ورزشی در نی‌ریز

این سو و آن سوی استان
گسترش فضاهای ورزشی در نی‌ریز

مدیر کل ورزش و جوانان استان فارس گفت: فضاهای ورزشی نی‌ریز 97 درصد رشد داشته و به همین دلیل، سرانه فضای ورزشی در این شهرستان به بیش از 5/1 متر‌ مربع رسیده است.

به گزارش ایسنا، «حیدرعلی کامیاب» در مراسم افتتاح زمین چمن مصنوعی نی‌ریز که با حضور معاون وزارت ورزش و جوانان برگزار شد، گفت: ساخت یک سالن اختصاصی ویژه بانوان از محل اعتبارات وزارت نفت در مدت 6 ماه و به اتمام رساندن 4 پروژه ورزشی که از 15 سال پیش کلنگ آن به زمین زده شده بود، بخشی از خدمات دولت به مردم این شهرستان استان فارس و در یکی - دو سال گذشته است. 

وی در ادامه از پیشرفت بیش از 80 درصدی 2 سالن ورزشی در روستا‌های کارگاه و خواجه جمالی این شهرستان خبر داد و افزود: عملیات احداث این دو پروژه نیز در یکی - دو ماه آینده به اتمام می‌رسد و برای استفاده به اهالی این دو روستا تقدیم خواهد شد. 

مدیر کل ورزش و جوانان فارس از افتتاح 10 زمین چمن مینی‌فوتبال روستایی در نی‌ریز به عنوان یکی از برنامه‌های اداره کل ورزش و جوانان استان در این شهرستان خبر داد و اضافه کرد: امیدواریم نیمی از این زمین‌ها در هفته دولت و نیمی دیگر در هفته تربیت بدنی به بهره‌برداری برسد. 

کامیاب با قدردانی از همکارانش در اداره ورزش و جوانان استان، اتفاقات خوب به‌وقوع‌پیوسته در چند سال اخیر در شرایط سخت تحریم را حاصل زحمات، همراهی و همدلی این تیم دانست و افزود: در این مسیر نمایندگان مجلس شورای اسلامی نیز با تصویب اختصاص بخشی از درآمدهای دولت از محل مالیات بر ارزش افزوده و معاونت توسعه مدیریت و منابع وزارت ورزش و جوانان نیز با پیگیری‌های لازم، کمک زیادی به ورزش کشور در حوزه زیرساختی کردند. 

وی ادامه داد: تاکنون و از محل اختصاص این بودجه به ورزش، 340 میلیون تومان صرف تجهیز اماکن ورزشی شده و نزدیک به همین مقدار نیز برای تعمیرات این امکان در شهرستان نی‌ریز هزینه شده
 است.

 زمین چمن مصنوعی فوتبال شهرستان نی‌ریز با حضور ژاله فرامرزیان معاون وزارت ورزش و جوانان و «اصغر مسعودی» نماینده مردم نی‌ریز و استهبان در مجلس شورای اسلامی به بهره‌برداری رسید. این فضای ورزشی که بر اساس استانداردها و با صرف 35 میلیارد ریال اعتبار احداث شده است، 10 هزار متر‌ مربع مساحت دارد.

این خبر را به اشتراک بگذارید