• پنج شنبه 30 فروردین 1403
  • الْخَمِيس 9 شوال 1445
  • 2024 Apr 18
شنبه 29 تیر 1398
کد مطلب : 66899
+
-

مناسب‌سازی ۲۱ بوستان کرج

عمران
مناسب‌سازی ۲۱ بوستان کرج

کرج به لحاظ برخورداری از فضاهای سبز شهری تاحدودی توانسته پاسخگوی بخشی از نیازهای شهروندان باشد. 
 به گزارش ایرنا، بر همین اساس این فضاها برای گذراندن اوقات فراغت نوجوانان، جوانان و بزرگسالان توسط مدیریت شهری این کلان‌شهر مناسب‌سازی می‌شوند.
بیش از ۲۱۰ پارک بزرگ و کوچک در مناطق دهگانه شهرداری کرج وجود دارد که در تمام فصول سال پذیرای شهروندان و گردشگران هستند.

معاون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهردار کرج با بیان این‌که آموزش و غنی‌سازی اوقات فراغت از اولویت‌های کاری این سازمان محسوب می‌شود، اظهار کرد: برنامه‌های مناسبی در این ۲ حوزه در حال انجام است که تلاش می‌شود با همراهی شهروندان شاهد توسعه آنها باشیم. به گفته «علیرضا رحیمی» مناسب‌سازی فضاهای ۲۱ پارک در کلان‌شهر کرج از جمله برنامه‌های کوتاه‌مدت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج است.

رحیمی افزود: اکنون پارک‌های گُل نرگس، خانواده، ایران‌زمین، شاهد، نبوت، جهان، ایرانیان، فاتح، شهید چمران، هامون، بانوان، ابن‌سینا، جهان‌نما، کیانمهر و اطلس بیشترین گردشگر و مراجعه‌کننده در کرج را دارند. وی بیان کرد: در این فضاهای سبز شهری در کنار فرهنگسراهای کوثر و مهر و سالن شهدای گلشهر، تالار شهیدان نژادفلاح، مصلای نماز جمعه و اماکن ورزشی شهرداری کرج، خدمات لازم به شهروندان ارائه می‌شود. شهروندان کرجی می‌توانند با شماره تماس ۳۲۷۱۹۲۷۰  از نحوه برگزاری کلاس‌های وزشی و آموزشی شهرداری کرج اطلاعات لازم را کسب کنند.

این خبر را به اشتراک بگذارید