• پنج شنبه 30 فروردین 1403
  • الْخَمِيس 9 شوال 1445
  • 2024 Apr 18
پنج شنبه 27 تیر 1398
کد مطلب : 66834
+
-

با مردم

@ 6برابر شدن اجاره دکه‌دارهای ارومیه‌ای
به‌رغم وضعیت بد اقتصادی، کمبود کاغذ و کم شدن سهمیه روزنامه دکه‌داران، اجاره دکه‌ها در ارومیه 6برابر شد و حتی کسانی که عمر خود را در فروش روزنامه و دکه‌داری گذرانده‌اند کم آورده‌اند؛ چه رسد به تازه‌کارها. لطفا مسئولان به داد ما برسند.
دکه داری از ارومیه

  بساط گستران از خیابان ولیعصر به پیروزی
آمده‌اند
بعد از جمع‌آوری بساط گستران و دستفروشان از خیابان ولیعصر که جای تقدیر و تشکر بسیار هم دارد، تعدادی از این بساط گستران به خیابان پیروزی، نبش خیابان پرستار آمده‌اند و هر روز با پهن کردن بساط لباس‌های زنانه و زیورآلات و... هم محیط بصری را زشت کرده‌ و هم راه را بسته‌اند. از مسئولان سد معبر، تقاضای جمع‌آوری دستفروشان را داریم.
عزیزی از خیابان پیروزی

  وضعیت بد سرویس‌های بهداشتی بین راهی 
پنجشنبه۲۰تیرماه۹۸ در مجتمع رفاهی افلاک واقع در بزرگراه ساوه - همدان جهت استراحت توقف کردیم. پس از مراجعه به سرویس بهداشتی نوشته‌ای دیدیم که روی آن نوشته بود نفری هزار تومان و شخص نگهبان مردم را در سرویس نگه می‌داشت و اجازه خروج نمی‌داد؛ درحالی‌که سرویس کثیف و نامناسب بود و آب آن حتی در بخش روشویی بوی نفت و بنزین می‌داد.
مسافری همراه خانواده

  حقوق زمستان فرهنگیان پرداخت نشده
حقوق زمستان فرهنگیان هنوز پرداخت نشده است. از آموزش و پرورش تقاضا داریم به چرایی این موضوع به‌رغم همه وعده‌هایی که می‌دهند، بپردازد و پاسخ طلبکاران را بدهد.
طبیبی از اهواز

  آلودگی صوتی وانت‌های دوره گرد در شهرقدس
وانت‌های میوه‌فروش و خریداران لوازم خانگی کهنه با بلندگوهای خود آرامش را از شهر قدس گرفته‌اند. تعدادی از آنها از منطقه15 تهران به شهرقدس می‌آیند و می‌گویند چون در تهران با آنها برخورد و وانتشان توقیف می‌شود چاره‌ای ندارند جز اینکه به شهرقدس بیایند. آیا واقعا شهر قدسی‌ها به آرامش نیاز ندارند.
عطایی از شهرقدس

@ قطعی برق در خیابان ایرانشهر ادامه دارد
قطعی برق در خیابان ایرانشهر محدوده خانه هنرمندان که از دوشنبه آغاز شده هنوز ادامه دارد و حتی خانه هنرمندان سه‌شنبه و چهارشنبه تعطیل بود. چرا مسئولان اقدام عاجل نمی‌کنند در این گرمای طاقت فرسا.
از سکنه خیابان ایرانشهر

  کلاس کنکور به‌دلیل حضور مدرس آقا منحل شد!
دبیرستان معلم در منطقه 3تهران، کلاس کنکوری را که قرار بود از تابستان امسال برگزار کند به‌دلیل حضور مدرس آقا منحل کرده است و الان اگر قرار باشد فرزندم را در آموزشگاه بیرون ثبت نام کنم، باید 2 برابر میزان مدرسه هزینه بپردازم؛ ضمن اینکه اغلب آموزشگاه‌های کنکور مدرس آقا دارند. 
مادر یک دانش‌آموز کنکوری

  بلاتکلیفی زمین‌های برق هشتگرد بعد از 10سال
تکلیف زمین‌های برق تهران درهشتگرد کرج به کجارسید؟ 10 سال است کسانی که همه سرمایه زندگی‌شان را گذاشته بودند منتظرند تا حکمی صادر شود، اما تاکنون نه کسی پاسخگوست و نه حکمی صادر شده است.
لیاقتی از هشتگرد

این خبر را به اشتراک بگذارید