• پنج شنبه 6 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 16 شوال 1445
  • 2024 Apr 25
پنج شنبه 27 تیر 1398
کد مطلب : 66800
+
-

تاج و تخت بر تخت امی نشست

دریچه
تاج و تخت بر تخت امی نشست

مترجم: آرش نهاوندی

اسامی نامزدهای دریافت جایزه در رشته‌های مختلف در هفتادویکمین دوره مراسم امی (مراسم اهدای جایزه به بهترین سریال‌های تلویزیونی سال) اعلام شد. به گزارش ان‌پی‌آر، فصل آخر بازی تاج و تخت (گات) با 32 نامزدی رکورد نامزدی‌ برای دریافت جایزه در رشته‌های مختلف را شکست. به گزارش یواس‌ای‌تودی، سریال تاج و تخت با دریافت 42جایزه، همچنین تنها سریال رکورددار دریافت بیشترین تعداد جوایز در طول تاریخ برگزاری مراسم امی است. پس از سریال گات به‌ترتیب سریال خانم مایسل شگفت انگیز با نامزدی در 20رشته، سریال چرنوبیل با نامزدی در 19رشته، شنبه شب زنده در 18رشته، باری در 17رشته، سریال فاس/ وردون در 17رشته و سریال کی آنها ما را می‌بینند در 16رشته، رده‌های بعدی جدول نامزدهای دریافت جایزه امی را به‌خود اختصاص داده‌اند. بر همین اساس 137سریال ساخت شبکه اچ‌بی‌او و 117سریال ساخت نتفلیکس و 58سریال ساخت ان‌بی‌سی، به‌ترتیب نامزد دریافت جایزه امی شده‌اند.

بهترین بازیگران  اصلی مرد مینی‌سریال‌ها یا فیلم‌های تلویزیونی
مهر شالا علی به‌دلیل ایفای نقش در سریال کارآگاه واقعی، بنیسیو دل تورو به‌دلیل ایفای نقش در فرار در دانمورا، هیو گرانت به خاطر بازی در جنجال خیلی انگلیسی، جارد هریس به‌دلیل ایفای نقش در سریال چرنوبیل و سام راکول برای بازی در فاس/ وردون، نامزد دریافت جایزه در رشته بهترین بازیگران اصلی سریال‌های تلویزیونی یا فیلم‌های تلویزیونی شدند.

بهترین بازیگران  اصلی زن مینی‌سریال‌ها یا فیلم‌های تلویزیونی
امی آدامز به‌خاطر بازی در اشیای تیز، پاتریسیا آکت به‌دلیل ایفای نقش در فرار در دانمورا، اونرانوئه الیس به‌خاطر بازی در کی ‌ما را می‌بیند و میشل ویلیامز برای نقش‌آفرینی در فاس/ وردون نامزد دریافت جایزه در رشته بهترین بازیگران اصلی سریال‌ها یا فیلم‌های تلویزیونی شدند.

بهترین بازیگران اصلی زن در سریال‌های درام تلویزیونی
امیلیا کلارک به‌خاطر نقش‌آفرینی در بازی تاج و تخت، جودی کامر برای بازی در کشتن ایو، ویولا دیویس به‌خاطر بازی در چگونه یک قاتل فرار می‌کند، لائورا لینی به‌دلیل نقش‌آفرینی در اوزارک، مندی مور به‌خاطر بازی در این ما هستیم، ساندرا او به‌دلیل ایفای نقش در کشتن ایو و رابین رایت برای بازی در خانه کارت‌ها، نامزد دریافت جایزه بهترین بازیگران سریال درام تلویزیونی شدند.

بهترین سریال‌های درام
بهتر است به سائول زنگ بزنی، بادیگارد، ، بازی تاج و تخت (گات)، کشتن ایو، اوزارک، پز، جانشینی و  این ما هستیم.

این خبر را به اشتراک بگذارید
در همینه زمینه :